Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Oracle agenda synchronizeren met nokia N91

Pagina: 1
Acties:

• Belovedmonster
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 21:55
Ik weet dat het onmogelijk is om mijn oracle agenda rechtstreeks te synchronizeren met mijn Nokia N91 (tenzij iemand daar inmiddels iets voor verzonnen heeft). Mijn oplossing is, zo dacht ik, om Outlook 2007 als doorgeefluik te gebruiken. Ik kan via Oracle Connector for Outlook mijn Oracle agenda in Outlook 2007 gebruiken, maar het lukt me niet om die vervolgens via Nokia PC Suite op mijn telefoon te krijgen. Afspraken in mijn de agenda van mijn persoonlijke file van Oracle 2007 overbrengen naar de telefoon lukt overigens wel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Marco

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb al jaren geen Oracle meer gebruikt in deze context dan, dus: hoe komt het precies in OL terecht? <- sync je wel de juiste agenda?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Belovedmonster
Het komt in OL terecht als aparte calendar en dat lijkt nu juist het probleem te zijn.

• Belovedmonster
Is het misschien mogelijk om verschillende agenda's in outlook te mergen? Dat zou mijn probleem denk ik ook oplossen.