Harmony Support

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Verleden week woensdag heb ik mijn Harmony One thuis geleverd gekregen. Besteld via bol.com. Programmaren ging goed, echter de volgende dag bleek het touchscreen niet te werken. Het scherm reageert vrijwel nooit de vingers.

De volgende ochtend gebeld met de Harmony Helpdesk. Zij zouden de garantie afhandelen werd mij verteld. Op advies heb ik nieuwe firmware geïnstalleerd zonder enig positief resultaat. Die avond ben ik weer teruggebeld door de Harmony Helpdesk met nogmaals het verzoek om de nieuwe firmware te installeren. Ook dit bracht geen positief resultaat met zich mee.

Op mijn verzoek om het apparaat om te wisselen werd die vrijdag negatief gereageerd. Die beslissing kon alleen door de servidesk in de VS/Canada worden genomen. Die zaterdag wilde ik mijn beklag weer doen bij de Harmony Desk hier en moest 4 (vier!!) uur wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. Weer het verhaal uit de doeken gedaan en moest 's-middags terugbellen waarna ik werd doorverbonden naar de VS. Hele verhaal nogmaals uit de doeken gedaan en vandaag kreeg ik een mail dat ze van mijn scherm een digital photo verwachten.

Nu ben ik wel wat gewend in Nederland wat support en helpdesks betreft maar dit slaat erg alles. Dus het mag dan nog wel een top apparaat zijn, maar pas op als je garantie of service wil hebben.

In het kort:
a) Afgelopen zaterdag moest ik 4 uur wachten aan de telefoon wachten op support;
b) Je wordt als klant van het kastje naar de muur gestuurd;
c) Het Harmony Support team hier doet vrij weinig voor je als klant. men verwijst je door naar de VS of Canada wat ook niet erg handig is door het tijdsverschil.

Morgen stuur ik het hele pakket terug naar bol.com en dien een klacht in met een kopie naar Logitech hier. Ekskuses voor het lange bericht, maar moest even mijn frustaties kwijt.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Wel typisch :) als er normaliter 1 bedrijf goede service bied op RMA gebied is het Logitech wel :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ja, inderdaad erg opvallend.
Normaliter doet Logitech echt niet moeilijk.
En sowieso, als de touchscreen gewoon niet reageert, RMA naar BOL. Laat ze het daar maar met Logitech uitzoeken, en jou een nieuwe leveren...

Mijn ervaringen met Logitech zijn trouwens wel een stuk positiever.
Een webcam van ongeveer 26 maand oud. Net 2 maandjes uit de garantie.
Ding werkt niet meer, dus ik mailtje naar Logitech, puur informatief, of ze nog iets van coulance bieden (ding kostte toen maar 3 tientjes ofzo). Krijg dezelfde dag nog bericht terug.
Stuur de USB stekker met het labeltje van de cam er aan maar op, en je ontvangt een nieuwe.

Ik las laatst ook al berichten over iemand die gewoon zijn Momo Force stuurwiel moest slopen, en dit d.m.v. pics moest showen.
Bel anders Logitech zelf eens, i.p.v. de Harmony helpdesk...
HQ voor Europa zit trouwens in Zwitserland geloof ik, dus waarom ze je naar USA/Canada verwijzen, geen ide...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik snap je frustratie, maar dit is niet de plek om te ranten over de service.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.