PSN: Houtvlot
Ik neem aan dat je telefoonboek niet leeg is 
Ik zou gewoon ff gratis met Nokia bellen: 0800-0232155
Ik zou gewoon ff gratis met Nokia bellen: 0800-0232155
als ik de telefoon uitzet doet hij het weer wel een paar keer maar daarna is het gewoon weer leeg
Ja, de software/firmware van Nokia telefoons zijn niet helemaal bugfree. Ik heb hetzelfde probleem met 3310. Je kan de software wel laten updaten en volgens mij is het dan verholpen. Dat kan geloof ik bij een Nokia Service Center.
en waar is zo een service center??Op woensdag 21 februari 2001 16:27 schreef Koen Rotteveel het volgende:
Ja, de software/firmware van Nokia telefoons zijn niet helemaal bugfree. Ik heb hetzelfde probleem met 3310. Je kan de software wel laten updaten en volgens mij is het dan verholpen. Dat kan geloof ik bij een Nokia Service Center.
ergens in de buurt van den helder?
Ja vast wel, kijk ff op de site van nokia ofzo of zoek met scoot...Op woensdag 21 februari 2001 19:01 schreef dinges het volgende:
[..]
en waar is zo een service center??
ergens in de buurt van den helder?
Insgelijks hiero. Bij het sms'en is mijn hele telefoonlijst onzichtbaar. Als je omhoog/omlaag gaat zijn de telefoonnummers er nog wel, ze zijn alleen onzichtbaar..
Erg irritant in ieder geval... :-)
als je op # klikt zie je wel het telefoonnummerOp woensdag 21 februari 2001 21:42 schreef Noper het volgende:
Insgelijks hiero. Bij het sms'en is mijn hele telefoonlijst onzichtbaar. Als je omhoog/omlaag gaat zijn de telefoonnummers er nog wel, ze zijn alleen onzichtbaar..Erg irritant in ieder geval... :-)
heel vaag
Pagina: 1