USB Geluidskaart 5.1 voor HT

Pagina: 1
Acties:

• Helhond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 13:49
Hallo mensen,
Ik heb sinds kort een speakerset van Logitech de X-540 met 5.1 Surround Sound.
Ik heb een "Home Theater" en die is nu compleet met surround :+

Alleen kijk ik zo'n beetje alle films en doe ik spellen via een Laptop.
En je raad het al, geluid is niet optimaal.
De onboard geluidskaart bestuurd dat mooie setje met een 3.5mm jacket.
Nu wil ik graag iets beter kwaliteit.
Maar aangezien het om een Laptop gaat, moet het dus een external USB 5.1 geluidskaart zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb al een paar gevonden. Maar sommige blijken dus echt crap te zijn... geen verbetering met onboard geluidskaart. 8)7

- Creative Soundblaster Surround 5.1 USB LINK

- Creative Sound Blaster Connect LINK

- Trust SC-5500p LINK

- Sweex Soundcard 5.1 + Digital In/Out LINK

Heeft iemand ervaring met 1 of meerdere van deze?
Of heeft iemand nog een andere goed alternatief? Prijs liefst onder 70,- eurotjes :+

Alvast bedankt!

ZB: 60HP op 2x250L Orientatie: WZW 68°; Douche-WTW; PV: 18x QCell 6390Wp Noord/Zuid, APS QS1+YC600; WP: Panasonic 7kW J-gen ; Gasloos sinds 07-2020

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-02 00:36
Creative Xmod? :)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Tip vergeet Trust or Sweex! Maar erm dit is tweakers dat moest je eigenlijk al weten ;)

Nu dan Creative is niet slecht kwa geluidskaarten "vroeger" waren ze top maar laatste jaar zijn ze een beetje aan het aankloten met Vista en Drivers enzovoort. Toch zijn Creative kaarten niet slecht! En kwa gamen zit je nog steeds goed bij Creative! Dus je keus is daar al gemaakt gewoon voor creative gaan! En welke van de twee je wilt gebruiken tja dat ligt aan wat jij wilt!

De surround 5.1 USB ziet er goed uit met 96Khz/24bits uitgangen. Niet dat je boxen dat aan kunnen natuurlijk! En het is goedkoop genoeg om geen miskoop te zijn!

There is no place like ::1