Ik ben al een tijdje bezig om te proberen het internet-netwerk van mijn studentenhuis te beveiligen met een wachtwoord, zodat de buren van het studentenhuis hiernaast er niet op kunnen en wij (6 mensen) wel.
Ik heb al diverse topics gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer (WPA-personal,WPA enteprice, TKIP, AES.. etc...
). Mijn huisgenoten zijn niet erg handig met computers, en ik ook niet. Dus ik ook dat jullie me kunnen helpen.
Zou iemand weten hoe ik gemakkelijk ons netwerk kan beveiligen met een wachtwoord? Het liefst een beveiliging waarbij je op een computer maar 1 keer het wachtwoord hoeft in te vullen, en dat daarna het netwerk je computer herkent (verzoek van mijn huisgenoot
)
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik ben echt het spoor bijster.
Ik heb al diverse topics gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer (WPA-personal,WPA enteprice, TKIP, AES.. etc...
Zou iemand weten hoe ik gemakkelijk ons netwerk kan beveiligen met een wachtwoord? Het liefst een beveiliging waarbij je op een computer maar 1 keer het wachtwoord hoeft in te vullen, en dat daarna het netwerk je computer herkent (verzoek van mijn huisgenoot
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik ben echt het spoor bijster.