Prioriteit bluetooth verbindingen instellen?

Pagina: 1
Acties:

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Omdat ik (nog) geen vaste internet verbinding heb gebruik ik de verbinding (HSDPA) van m'n telefoon. Mijn pc is met de telefoon verbonden via bluetooth, op 'n telefoon staat netwerk sharing aan. Dit werkt allemaal goed, ik kan bijvoorbeeld deze post maken, tot zo ver alles ok.

Maar nou het probleem, dit werkt alleen maar als ik m'n vaste netwerkkaart (1Gbps) uitschakel. Als deze ingeschakeld is krijg ik de melding "kan pagina niet weergeven" De netwerkkaart is verbonden met een Linksys 5 poort switch en daaraan m'n Wireless G Broadband router.(Niet verbonden met internet.)

Het lijkt er dus op dat ik ergens moet aangeven dat de bluetooth connectie gebruikt moet worden voor internet. Kan dit ergens en zo ja waar/hoe ? (In Vista)

[ Voor 11% gewijzigd door Meelobee op 09-06-2008 19:50 ]

@MrBee_RC

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Gewoonlijk (in XP iig wel) kan je de metric instellen van de verbindingen. Ik verwacht dat het in Vista ook gewoon gaat en zelfs bijna op dezelfde manier.

Netwerken->netwerkverbinding->eigenschappen->eigenschappen TCP/IP->Advanced->Metric en hoe lager de metric hoe hogere prioriteit deze heeft.

☻/
/▌
/ \

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Zo dat was snel :) is inderdaad de oplossing, metric voor lan ingesteld op 2, voor BT op 1 en het werkt, Thanks!

@MrBee_RC