[outlook 2007] Herinneringen worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-07 09:11
Hallo Mensen,

Ik ben hier bezig office 2007 uit te rollen.

Nu hebben een aantal (dus niet iedereen) gebruikers last van het feit dat de herinneringen popup niet wordt weergegeven.

De instellingen zijn gecheckt (extra>opties>overige>geavanceerde opties>herinnering opties) maar hier staat alles goed.

Verder alle updates geïnstalleerd, maar ook dit lost het probleem niet op.

Iemand van jullie bekend met dit "fenomeen" :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

Je zegt bezig te zijn met een uitrol.. Heb je een package gemaakt of deploy je het gewoon met de CD-erin, CD-eruit methode?

Als het een package betreft, dan kun je beginnen bij jezelf, een betere wereld start daar.. althans dat beweren ze O-) . Wat ik bedoel te zeggen: controleer de package dan op flawlessness... installeert het iedere keer goed en zonder hikken, of merk je soms tegenstrubbelen van de clients? (je kunt een client ook virtueel trekken, scheelt tijd.

Daarna zou ik kijken naar de verschillen in patchlevels van het OS. is iedere client up-2-date en staan er echt even veel patches op?

Het kan gezien de sumiere info die je meegeeft echt overal zitten, het is immers een MS applicatie.. die doen soms vreemd ;)

O,ja... reminders zijn deels gebruikersprofiel gevoelig.. zijn het bestaande profielen van gebruikers? Windows

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2008 16:07 ]

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-07 09:11
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:05:
Je zegt bezig te zijn met een uitrol.. Heb je een package gemaakt of deploy je het gewoon met de CD-erin, CD-eruit methode?
Ik deploy het dmv Group Policy's, met de standaard MSI file, en de xml file.
Als het een package betreft, dan kun je beginnen bij jezelf, een betere wereld start daar.. althans dat beweren ze O-) . Wat ik bedoel te zeggen: controleer de package dan op flawlessness... installeert het iedere keer goed en zonder hikken, of merk je soms tegenstrubbelen van de clients? (je kunt een client ook virtueel trekken, scheelt tijd.
De installatie gaat gewoon goed, wat jij bedoelt met flawlessness begrijp ik niet :?
Daarna zou ik kijken naar de verschillen in patchlevels van het OS. is iedere client up-2-date en staan er echt even veel patches op?

Het kan gezien de sumiere info die je meegeeft echt overal zitten, het is immers een MS applicatie.. die doen soms vreemd ;)

O,ja... reminders zijn deels gebruikersprofiel gevoelig.. zijn het bestaande profielen van gebruikers? Windows
De patchlevels zijn allemaal hetzelfde.

De profielen staan gewoon lokaal op windows XP machines.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente