Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Sinds enige tijd worden steeds meer laptops bij ons overgezet op Windows Vista Enterprise edition. Nu maakten wij voorheen (natuurlijk) gebruik van Windows XP Pro SP2 waarop de VPN client van Cisco werd geinstalleerd.

De optie "connect before logon" wordt door veel buitendienst/offsite medewerkers gebruikt, alleen is deze optie niet terug te vinden in de Cisco VPN client voor Windows Vista. Nu ben ik met de search
en google wat aan het zoeken geweest en heb wat tegenstrijdige berichten gelezen.

De een geeft aan dat het wel gebruikt wordt en de ander geeft te kennen dat Cisco deze optie heeft laten vervallen, dit laatste zou ik heel vreemd en ongelukkig vinden. Is er iemand die ook met deze client werkt en mij wat duidelijkheid kunnen verschaffen?

P.s. De gebruikte versie is overigens v5.0.01.0600.

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 09-06-2008 16:29 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb versie 5.0.00.0340. Dit is niet de nieuwste versie, maar die werkt ook onder Windows Vista. Hier staat in het menu Options -> Windows Logon Properties wat jij zoekt volgens mij.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Vicarious schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:12:
Ik heb versie 5.0.00.0340. Dit is niet de nieuwste versie, maar die werkt ook onder Windows Vista. Hier staat in het menu Options -> Windows Logon Properties wat jij zoekt volgens mij.
Ik zal eens opzoek gaan naar deze versie.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgens mij heb ik hem gewoon van de Cisco site vandaan. Moet je je wel even registreren met behulp van een verkoopcontract, of je bedrijf moet een account hebben....

Vicariously I live while the whole world dies