Als ik de autorun.exe opstart van de GRID installetie en op Install klik krijg ik de volgende error:
Windows XP Setup
"Ga naar het Configuratiescherm en configureer de systemonderdelen"
Ik vind dit nog al een vreemde melding. Kent iemand dit probleem en weet je hoe ik dit moet oplossen?
Ik heb zelf windows xp multimedia center editie. Bij de gewone XP prof werkte hij wel (d8t ik)
[EDIT]
Ik heb ergens gelezen dat deze fout wel eens wil optreden als je een onbekend apparaat hebt (configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apparaatbeheer). Dit klopt, ik heb bij Overige Apparaten een onbekend apparaaat. Ik zou zelf niet weten welk apparaat dit is.
Bij apparaatinstantie-id staat: ACPI\AWY0001\2&DABA3FF&0
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Windows XP Setup
"Ga naar het Configuratiescherm en configureer de systemonderdelen"
Ik vind dit nog al een vreemde melding. Kent iemand dit probleem en weet je hoe ik dit moet oplossen?
Ik heb zelf windows xp multimedia center editie. Bij de gewone XP prof werkte hij wel (d8t ik)
[EDIT]
Ik heb ergens gelezen dat deze fout wel eens wil optreden als je een onbekend apparaat hebt (configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apparaatbeheer). Dit klopt, ik heb bij Overige Apparaten een onbekend apparaaat. Ik zou zelf niet weten welk apparaat dit is.
Bij apparaatinstantie-id staat: ACPI\AWY0001\2&DABA3FF&0
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
[ Voor 45% gewijzigd door vdvleon op 09-06-2008 15:42 ]