Ik zit te denken om een Sony Bravia 3500 Full HD aan te schaffen om zo via mijn Gforce 8800GTS games te spelen a la PS3/Xbox 360. Mijn ervaringen met TV's aansluiten op PC's zijn echter matig. Ik heb ook één van de laatste nieuwe Sony Viao TP met soortgelijke functies, maar deze aansluiten op mijn (oude) Sony VL-2 Beamer of Samsung LCD HD-Ready TV levert veel problemen op. Games lopen niet soepel op de TV, en met de beamer zit ik continu te klieren met de aspect ratio (ik gebruik een HDMI aansluiting op de beamer, maar de beamer zelf is wel al meer als 5 jaar oud, was één van de eerste met HDMI)
Als ik dus veel geld ga uitgeven voor de ultimate game experience moet het allemaal wel lekker werken.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik denk ook aan de beschikbare resoluties die je in spellen kan kiezen, en of het wel mogelijk is om PC games op i1080 te zetten? (Ik zie momenteel deze opties niet, maar dat kan natuurlijk liggen aan het feit dat deze resolutie op mijn huidige setup niet beschikbaar is)
Ik hoor graag van jullie..
Als ik dus veel geld ga uitgeven voor de ultimate game experience moet het allemaal wel lekker werken.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik denk ook aan de beschikbare resoluties die je in spellen kan kiezen, en of het wel mogelijk is om PC games op i1080 te zetten? (Ik zie momenteel deze opties niet, maar dat kan natuurlijk liggen aan het feit dat deze resolutie op mijn huidige setup niet beschikbaar is)
Ik hoor graag van jullie..