Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

9600gt op 1000Mhz?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 10:10

tim86

Windows user detected

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds gister ben ik de blije eigenaar van een GeForce XFX 9600GT 740M Alpha Dog Edition. Nu is er de volgende vraag: Volgens mijn informatie moet het geheugen op 2000Mhz lopen, maar volgens GPU-Z loopt deze maar op 1000Mhz. Kan dit liggen aan het feit dat mijn voeding de stroom niet kan aanleveren om hem volledig te draaien.

Specs:
Athlon 4000+ AM2.
MSI K9N-SLI (570 MCP SLI)
2gig geheugen (2*512 en 1*1gig)
2 ide schijven
sata dvd-spelertjes
tv-kaart
geluidskaart

Dit spul wordt nu gevoed door een 430Watt (coolermaster) voeding.

Alvast bedankt voor al jullie hulp, tips, trucks, nutteloze opmerkingen, etc... _/-\o_

You can't trust freedom when it's not in your hands.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:27

_Apache_

For life.

Die geheugen snelheid mag dubbel geteld worden. 1000 == 2000 Mhz, Als je geheugen 950 zou draaien is het een ander verhaal, maar dit is prima in orde dus. :)

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• tim86
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 10:10

tim86

Windows user detected

Topicstarter
Ah, dat wist ik niet (kan ook niet alles weten), maar iig zeer hartelijk bedankt voor het uitsparen van weer een zooitje 10-tjes :+

You can't trust freedom when it's not in your hands.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

kan ook niet alles weten
Nee, maar je kunt je wel een beetje zelf inspannen, bijvoorbeeld door het PMG FAQ te lezen (het gaat over geheugen). Verder is Overige Hardware geen dumpbak, voor videokaarten hebben we een ander subforum :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.