RAID Controller voor Windows Server 2008

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 03:45

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Topicstarter
De on-board RAID controller van mijn moederbord (Gigabye EX38-DS4) veroorzaakt file corruption onder Windows Server 2008. Onder Vista geen problemen, ik heb een dual boot namelijk. Ik draai dezelfde driver onder Server2008 als onder Vista. Driverupdates helpen niet, ik update ze regelmatig.

Omdat ik voor het werk toch Windows Server 2008 werkend wil hebben ben ik op zoek naar een RAID controller die zonder problemen werkt met dit nieuwe Server OS.

Het gaat om Windows Server 2008, 64-bit.

Uiteraard heb ik al gezocht, maar ik zie bij veel fabrikanten dit OS nog niet ondersteund worden, al helemaal niet als het om x64 gaat.

Heeft iemand ervaring met een goede controller, compatible met Win2008, x64 ? Budget is max. 300 euro.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:34

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Check de HCL voor windows Server 2008.

http://www.windowsserverc...avq=0&OR=1&PGS=25&ready=0

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• lvmeijer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-02 03:45

lvmeijer

www.leonmeijer.nl

Topicstarter
Bedankt voor de link. Ik zal daar zeker kijken. Desalniettemin blijft mijn vraag staan. Heeft iemand ervaring met een werkende controller?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
elke HP smartarray werkt wel, recentelijk nog een 641 ingezet in een ml350 (terminalserver)

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wordt toch echt een kwestie van jouw smaakje kiezen, zoals je leest zijn er erg veel kaarten die ondersteund worden, en ook al mensen die deze gebruikt hebben. Zonder input van jouw kant over ervaringen heeft dit topic weinig discussiewaarde. Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen over jouw specifieke kaart welke niet helemaal goed werkt, maar geef dan wat meer achtergrondinformatie zoals we dat hier in een topicstart graag zien.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.