Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

firefox 3 - Bepaalde URL blacklisten in history

Pagina: 1
Acties:

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 08:33
Nieuwe eigenschap van Fx3: De adresbalk toont mogelijke hits, afkomstig uit jou bookmarks en history.

Zeer leuke feature, ik heb altijd ontzetten veel sites in mijn bookmark, op deze manier kan ik altijd de juiste vinden, zelfs als ik dus vergeten was deze te bookmarken!

Klein nadeeltje... Sommige sites wil ik liever niet zien worden opgenomen in de history.

Is er een manier om sommige sites permanent uit de history te houden?

PS: Ik werk Mac OS X Leopard

Work arroun zou zijn om et profielen te werken, helaas, kan ik niet 2 keer de browser tegelijkertijd opstarten, ofwel? (wel op windows!)
Daarnaast heb ik de profielen-chooser per ongeluk weggeklikt, hoe krijg ik deze terug?

http://www.softfocus.be/

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Ik gebruik al sinds Firefox 2 de plugin Autocomplete Manager. Deze heeft de optie alleen sites uit je bookmarks te tonen. De nieuwe balk in Fx3 heeft ongeveer dezelfde functie, maar toont je history. Dat werkte bij mij wat minder lekker, dus na wat aanpassen werkt het ook in Fx3:
-Nightly tester tools, afaik is het nog niet allemaal officieel compatible
-Oldbar installeren
-Autocomplete manager installeren en instellen
-History uitzetten en deleten

Dan moet hij als het goed is alleen je bookmarks gaan gebruiken.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 08:33
Ok dat is een oude tip
PS: De reden dat ik Fx3 gebruik, is omdat deze beter integreerd met het OS X uiterlijk
Ga het meteen uitproberen

BTW: De workarround had ik ondertussen al aan de praat, firefox deed raar, beta? :p

http://www.softfocus.be/

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
Sorry voor het kicken van een oud topic, maar ik zou ook wel een addon willen zien die bepaalde urls gewoon helemaal niet opneemt in de history. Na wat zoekwerk heb ik deze echter niet kunnen vinden. Ik gebruik de nieuwste Firefox (3.5.2). Iemand suggesties?

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
smeerbartje schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:18:
Sorry voor het kicken van een oud topic, maar ik zou ook wel een addon willen zien die bepaalde urls gewoon helemaal niet opneemt in de history. Na wat zoekwerk heb ik deze echter niet kunnen vinden. Ik gebruik de nieuwste Firefox (3.5.2). Iemand suggesties?
Je kan wel tegen Firefox zeggen dat-ie bepaalde sites uit je history moet 'vergeten' (in history rechtermuisklik op site->Forget about this site.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 14:59
anandus schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:19:
[...]
Je kan wel tegen Firefox zeggen dat-ie bepaalde sites uit je history moet 'vergeten' (in history rechtermuisklik op site->Forget about this site.
Thanks, heb nu ook dit gevonden. Echter nu moet ik zelf stappen ondernemen. Het liefst zie ik natuurlijk dat dit automatisch gebeurt.
Pagina: 1