ik heb een vraag en ik kom er niet aan uit; ik heb een internet agenda en die wil ik in mijn mobiele agenda..!
specs:
Windows Mobile 6 OS (htc s730) met BT, USB en wifi
MS Office Outlook 2007
google calendar
een een 'internet agenda' :
http://rooster.aim.avans....rt=ical&download=download
(das geen geheim ding, het is een export van een rooster, die dus ingeladen kan worden.)
op dit moment werk ik zo:
ical export ingeladen in google calendar, deze zie dat als een aparte agenda (natuurlijk) en stuurt mij (gratis) een smsje met mijn agendapunten van die dag...
werkt prima; maar ik wil nu een gesync'te windows mobile calendar..!
wat heb ik geprobeerd:
goosync; werkt niet met 'geimporteerde' calendars, alleen met écht die van google account.
outlook sync; zelfde laken en pak: de 'normale' agenda van outlook werkt wel; de 'internet agenda' niet.
edit: ook heb ik MS Live mail geprobeerd; maar de functie tot syncen van calendar bestaat daar nog niet in
en verder; niets! wat zijn mijn opties? ik heb geen exchange server
edit : waar ik dus aan zat te denken: die internetagenda word elke week gekopieerd naar de 'gewone' agenda; die sync ik dan ook telkens... maar hoe doe ik dit?
specs:
Windows Mobile 6 OS (htc s730) met BT, USB en wifi
MS Office Outlook 2007
google calendar
een een 'internet agenda' :
http://rooster.aim.avans....rt=ical&download=download
(das geen geheim ding, het is een export van een rooster, die dus ingeladen kan worden.)
op dit moment werk ik zo:
ical export ingeladen in google calendar, deze zie dat als een aparte agenda (natuurlijk) en stuurt mij (gratis) een smsje met mijn agendapunten van die dag...
wat heb ik geprobeerd:
goosync; werkt niet met 'geimporteerde' calendars, alleen met écht die van google account.
outlook sync; zelfde laken en pak: de 'normale' agenda van outlook werkt wel; de 'internet agenda' niet.
edit: ook heb ik MS Live mail geprobeerd; maar de functie tot syncen van calendar bestaat daar nog niet in
en verder; niets! wat zijn mijn opties? ik heb geen exchange server
edit : waar ik dus aan zat te denken: die internetagenda word elke week gekopieerd naar de 'gewone' agenda; die sync ik dan ook telkens... maar hoe doe ik dit?
[ Voor 11% gewijzigd door sjongenelen op 08-06-2008 22:27 ]
you had me at EHLO