Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RutgerJan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik heb een Fujitsu Siemens PocketLoox N560, deze PDA kan fungeren als USB host. Werkt ook prima bij een USB stick bijvoorbeeld.

Nu wil ik dat ook doen met mijn externe HDU (Lacie 160mb USB 2.0), maar dat werkt niet. Het betreft een HDU die zijn voeding krijgt via de USB kabel, maar ook via een externe voeding als via USB te weinig geleverd wordt. Ik heb zowel PDA als HDU aangesloten op een adapter en geprobeerd ze te koppelen, maar dat lukt dus niet. Iemand suggesties hoe dit wel mogelijk is?

• RutgerJan
schopperdeschop... Niemand?

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Ik zal het vuille google zoekwerk maar even voor je doen.

http://www.deje.gmxhome.de/download.html

ohh chaps!!!!!
Mouse Pointer, usb host driver, its all on there,
mischien kan je hiervandaan verder zoeken?

Of op xda zoeken naar usb host

http://myg900.com/index.php?showtopic=189&st=0 pagina 2 link volgen naar xda cab downloaden installeren op je ppc.

Mocht het werken? ;)

Niet alle externe usb apparaten doen het op een ppc met usbhost.
Sommige trekken teveel stroom.!!

[ Voor 60% gewijzigd door ikweetniks op 12-06-2008 23:25 ]

• RutgerJan
Geweldig! Ga het deze week proberen. Zie alleen staan: Warning: This driver can damage your data, don't use it with important data or USB-devices! Hoe reeel is dit risico?

Overigens: ik had natuurlijk gegoogled, maar kwam geen zinnige info tegen. Hoe dan ook: Thanx! _/-\o_

• RutgerJan
Heb DeJe's driver geinstalleerd en ben ermee aan de slag gegaan. Ik heb mijn HDU kunnen zien, foto's die op de HDU getoond op het schermpje e.d. Harstikke mooi dus. Alleen.... het is bij die ene keer gebleven. Wat ik ook doe met de driver, het lukt niet meer. Heb geuninstalled, alles opnieuw gedaan, bij wijzigingen steeds soft reset gedaan, met / zonder oplader, verschillende waarden in de registry geprobeerd, maar geen succes allemaal. Zowel HDU als PDA doen het verder nog helemaal prima, via de PDA kan ik een USB stick wel zien.

Wie kan mij verder helpen? Het zou echt geweldig zijn als het werkend te krijgen is, dan kan ik op vakantie foto's van camera op HDU zetten...