Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 17:48
De volgende situatie:

Nokia E51
Plantronics Bluetooth Oortje
TomTom Navigator 6.02

Ik wil graag het geluid van Eva (TomTom stem) door de speakers van mijn Telefoon krijgen. Het telefoonverkeer moet wel via het bluetooth oortje gaan. De telefoon kan prima met 2 tegelijktijdige bluetooth verbindingen omgaan. De workaround die ik nu heb is bluetooth oortje niet verbinden met telefoon, zodra de telefoon gaat snel kopje indrukken en hopen dat het oortje snel genoeg verbinding krijgt met de telefoon zodat ik gesprek kan aannemen. Voor de duidelijkheid zodra het oortje verbonden is met de telefoon komt het TomTom geluid door de headset.

Weet iemand hoe ik dit moet instellen? Of hoe hebben andere gebruikers de combinatie headset en TomTom.

Alvast bedankt,

[ Voor 7% gewijzigd door Westereen op 08-06-2008 22:11 ]

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:52
Volgens mij kan dit niet omdat een Nokia al het geluid default naar een aangesloten oortje zet, maar heb het nooit getest dus misschien kan iemand het nog testen. Als er geen optie in je tomtom zit in de trend van " use always speaker " dan vrees ik dat het niet kan.