2 X draadloos Keyboard/muis combi tegelijk werkend

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:54
hi all,

Ik ben naar iets op zoek :)

Voor een plek waar een internetwerkstation verdeeld is over 2 schermen zijn naast de schermen ook 2X toetsenbord en 2X muis nodig en op dit laatste gaat het.

Deze twee keyboards en muizen moeten precies hetzelfde doen en mogen elkaar dus 'in de weg" zitten omdat er niet tegelijk op gewerkt wordt maar de 1 wel moet zien wat de ander doet.

Nu heb ik hier in het verleden via Ibood eens 2 setjes voor gekocht. Konden tegelijk werken omdat ze alletwee even "gesyncroniseerd" moesten worden en dan beide wel een eigen kanaaltje zullen zoeken.
Toetsenborden werken nog prima maar de muizen meer dan slecht. Moeten worden opgeladen met een USB kabeltje wat alles behalve goed werkt. Batterijen (2X aaa) werken ook naatje :|

Kortom..tijd voor wat beters en vraag me af of dat er is. Zoek dus een combi set die tegelijk kan werken en....belangrijk...met een betere manier om de muis op te laden. Dus het liefst met een mooie bureaulader of iets dergelijks. Keyboard mag gewoon met muis.

Iemand ervaring met een goede kwaliteit set met deze eigenschappen en die weet dat het samen kan werken?

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Het is een (semi-) publieke plek? Wat is er dan mis met een kabeltje? Wel zo stabiel.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, niet echt een antwoord op je vraag, maar voor dat soort "gelegenheden" zou ik idd gaan voor een set met kabel.

Batterijen raken nooit op ;), zitten elkaar niet in de weg, en werkt gegarandeerd.

Just my 2 cents.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:54
Exorcist schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:20:
Ja, niet echt een antwoord op je vraag, maar voor dat soort "gelegenheden" zou ik idd gaan voor een set met kabel.

Batterijen raken nooit op ;), zitten elkaar niet in de weg, en werkt gegarandeerd.

Just my 2 cents.
Ja begrijp wat jullie zeggen maaar :-)

Het gaat hier om een radiostation met lange tafel waar geen kabeltje te zien is en de afstand best groot is. Hoe minder draadjes de beter!

Verder zou je als je kabeltjes gebruikt 4X kabels hebben. Ik heb nu al gemerkt dat als je ze op USB aansluit en je wil dat ze tegelijk werken ze op 2 verschillende USB moederboard aftakkingen op het moederboard moet hebben. Anders vinden ze elkaar niet zo aardig..4X wordt toch lastig aangezien er maar 2X opzitten.

liefst dus draadloos