Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Gezocht] Videobewerking; 2 beelden naast elkaar monteren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een videobewerking/montage pakket waarmee ik 2 (of meer) filmpjes boven elkaar kan monteren en gelijktijdig afspelen.
Moet er ongeveer gaan uitzien als ene stripboek, maar dan bewegend.
Ik heb mezelf helemaal suf gezocht de afgelopen week maar of ik zoek niet goed of ik kijk steeds ergens overheen
Bestaat een pakket met deze functionaliteit eigenlijk wel?

De bedoeling is om turnoefeningen van (ongeveer) gelijke tijdsduur gelijktijdig af te spelen zodat de onderlinge verschillen duidelijk getoond kunnen worden.

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 19:36
Picture in Picture is de term waar je naar zoekt. Veel programma's (Pinnacle Studio, Adobe Premiere, ...) kunnen het, verklein beide beelden of snij randen af en plaats ze naast elkaar :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dadona op 08-06-2008 22:08 ]

De CSL/OT kroeg !

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zet de volgende keer even meteen in je topictitel wat je zoekt; ik zal dat nu even voor je doen

videobewerking > [Gezocht] Videobewerking; 2 beelden naast elkaar monteren *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik weet dat Pinnacle Studio in elk geval Picture in Picture aan kan. En er zullen ongetwijfeld meer paketten zijn die dat kunnen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.