Toon posts:

Computerkast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een nieuwe PC samen stellen. Hier voor zocht ik een mooie PC-kast.
Het moet in ieder geval een bigtower zijn.
Mijn budget max F300,-. Het lijkt me ook wel wat om een mooie zilvere kast te hebben, maar die heb ik nog nergens kunnen vinden.
Ik dacht aan een Aopen HX-08 bigtower. Wat denken jullie? Of zijn er veel betere of mooiere kasten te krijgen voor dit geld.

Verwijderd

Ik heb ook een Aopen alleen dan midi het is een prima ding ik vind hem alleen oerlelijk.

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 19:27 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb ook een Aopen alleen dan midi het is een prima ding ik vind hem alleen oerlelijk.
Ipv hq een hx, is heel mooi en kost evenveel

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/1030black.jpg

Dit vind ik gewoon een van de kewlste kasten die er is :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 19:31 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]

Zoiets zocht ik dus. 8-)
Is natuurlijk wel erg antrekkelijk om zo'n kast te kopen. Alleen jammer dat hij 365 kost en dat hij tijdelijk niet meer leverbaar is.

Verwijderd

AOPEN HX08, goeie kast, veel ruimte, maar als je hem ook 's nachts aan laat staan ( }:O ), zou ik er wel ff een andere voeding in rossen, ding maakt best wel wat herrie... :(

Verwijderd

ik wil een hele mooie en stille kast kopen , het mag maximaal 350,- kosten weten jullie iets ????:9

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 19:47 schreef Mustapha het volgende:
ik wil een hele mooie en stille kast kopen , het mag maximaal 350,- kosten weten jullie iets ????:9

AOPEN HX08 zonder voeding kopen en daarna nog een 300W Enermax er in knallen: goede, ruime, stille kast. :P

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 19:31 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]

Beswel een heftige kast :9~

'K heb ff gemaild naar die gasten voor levertijden. Zal ze posten zodra ze reageren.

Moet die kast hebben!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 20:57

Macros

I'm watching...

Die Antec kast heb ik nu B-)
Hij is echt super goed!
Effe nieuwe had erin:
klik, zijkant open
schijf, hd rekje eruit
hd erin schroeven
schuif had rek erin, klaar

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

hoe duure is die antec kast. en waar heb je hem gekocht:P

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 19:50 schreef MREn het volgende:

[..]

AOPEN HX08 zonder voeding kopen en daarna nog een 300W Enermax er in knallen: goede, ruime, stille kast. :P
Yepp heb de HX08 ook zonder voeding gekocht en een Enermax 330watt gekocht... vandaag trouwens net binnen :):):):) Superstil, en fan monitoring werkt mooi, zitten alleen veel kabels aan en de kabels zijn behoorlijk lang.

Greetz

• Mich
  • Laatst online: 22:53
die antec kasten zijn inderdaad wel stoer mede door die koelers achter je hd rackjes

maar ik weet niet waa4r je ze kan kopen

en volgens mij heb je 2 series van die kasten met dit idee

• Mich
ik vind die kast van die link echt wel knetter

vraagje hoe duur is die en waar kan je hem bestellen

• Mich
sorry ben er al uit maar op die site staat die met klepje aan de voorkant of kan je die er evenvoudig afhalen

Verwijderd

Topicstarter
Dus die Aopen is wel een goede kast alleen de voeding is wat minder. Ik laat hem toch niet s'nachts aan staan.
Nog een vraagje.
Kun je de zijkanten bij de Aopen er makkelijk afhalen. Of moet je hem los schroeven? :?

• Mich
zo beter tnx man

Verwijderd

neem eens wat anders dan een Aopen... iedereen heeft ze al. neem een antec of een addtronics( en er zijn er vast nog meer), daar hoef je tenminste niet in te gaan zagen wil je een beetje gaan koelen

Mzzls ShaDoW

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 22:16 schreef Shabby het volgende:
Dus die Aopen is wel een goede kast alleen de voeding is wat minder. Ik laat hem toch niet s'nachts aan staan.
Nog een vraagje.
Kun je de zijkanten bij de Aopen er makkelijk afhalen. Of moet je hem los schroeven? :?
De voeding is heel goed, maar niet als dat ding 4 meter van je bed staat en je 's nachts nog wilt slapen, overdag maakt het niet uit, dan merk je het niet eens :)

Om de zijkanten eraf te krijgen, moet je 2 schroefjes losdraaien aan de achterkant en dan kan je die zijplaat er zo uittrekken (hoewel ik dat ding zo vaak open heb, dat ik er maar geen schroefjes meer in doe :) )

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 19:37 schreef Shabby het volgende:

[..]

Zoiets zocht ik dus. 8-)
Is natuurlijk wel erg antrekkelijk om zo'n kast te kopen. Alleen jammer dat hij 365 kost en dat hij tijdelijk niet meer leverbaar is.
[quote van leverancier]
De verwachting is dat de SX1030 BEC eind februari, begin maart weer beperkt
leverbaar is, dit echter onder voorbehoud van productie- en/of
leveringsproblemen.
[/quote van leverancier]

Heb 'm gelijk gereserveerd :)
Pagina: 1