Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Beheerder geen beheerder meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik zit nu bij vrienden met het volgende probleem.
Ze zitten met een pc die bagger en bagger traag is (nadat ik hem een twee maanden terug schoon geinstalleerd heb en nieuw moederbord, processor en nieuw geheugen heb gegeven om hem sneller te maken. :'( )

Echter als ik met "start -> msconfig" een aanpassing wil maken krijg ik zodra ik op "OK" wil klikken de volgende melding :

Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/5324/huhsm7.jpg

Als ik vervolgens kijk onder "Gebruikersaccounts" zie ik dat beide gebruikers geregistreerd zijn als zijnde beheerders.

Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/8069/accountsut1.jpg

Dus als ik geen beheerder ben. Hoe moet het dan?

Ik heb hier op GOT en Google al gezocht maar deze leverde me niet het resultaat op wat ik zocht.
Nu hoop ik dat iemand hier weet hoe ik verder moet.

TIAD!!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

"toegang geweigerd" krijg je ook als een bestand al door een ander proces in gebruik is.
Kun je 1000 x beheerder zijn, maar je krijgt geen toegang.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:47:
Dus als ik geen beheerder ben. Hoe moet het dan?
Ik heb hier op GOT en Google al gezocht maar deze leverde me niet het resultaat op wat ik zocht.
Raar, want je hebt deze machine zelf geinstalleerd, dus als het goed is weet je dan ook wat er met de Administrator account is gedaan.
De FAQ's vermelden hoe je deze kunt gebruiken als je XP Home gebruikt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• -OPTICAL-
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:58
Zie je een mogelijkheid om met behulp van je lokale beveiligingsinstellingen de 'setup security.inf' opnieuw toe te passen?

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 22:54:
[...]

Raar, want je hebt deze machine zelf geinstalleerd, dus als het goed is weet je dan ook wat er met de Administrator account is gedaan.
De FAQ's vermelden hoe je deze kunt gebruiken als je XP Home gebruikt.
Ik ga daar dan even kijken.

Maar om eerlijk te zijn ik heb de pc wel geïnstalleerd. Maar het is niet mijn pc. En hij wordt gebruikt door een knappe blondine die erg handig is het hele OS snel om zeep te helpen. :p