Ik probeer Windows XP opnieuw te installeren op mijn PC, omdat mijn PC na een virus niet lekker meer werkt.
Maar wat ik ook probeer, hij herkent mijn hardeschijf niet tijdens de installatie.
Ik heb het eerst geprobeerd met de diskette die ik de vorige keer gebruikt had.
Daarna heb ik een aantal andere diskettes geprobeerd, maar ook zonder succes.
Toen heb ik de nieuwste drivers van de Asus website gedownload die op diskette gezet en het daarmee geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Vervolgens heb de CD geslipstreamed met SP3 erop en de RAID drivers van mijn moederbord, maar ook dat maakt weinig uit.
En tot slot heb ik nog mijn raid instelling in de bios van RAID naar IDE veranderd, maar ook dat was zonder succes.
Ik heb nu het gevoel dat ik iets simpels vergeet, omdat het de vorige keer (zo'n 2 jaar geleden) wel in 1 keer goed ging.
Maar ik heb geen idee wat ik nog kan veranderen.
Ik heb een
ASUS K8V SE Deluxe moederbord
Athlon 64 3000+
en Win XP SP3
Maar wat ik ook probeer, hij herkent mijn hardeschijf niet tijdens de installatie.
Ik heb het eerst geprobeerd met de diskette die ik de vorige keer gebruikt had.
Daarna heb ik een aantal andere diskettes geprobeerd, maar ook zonder succes.
Toen heb ik de nieuwste drivers van de Asus website gedownload die op diskette gezet en het daarmee geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Vervolgens heb de CD geslipstreamed met SP3 erop en de RAID drivers van mijn moederbord, maar ook dat maakt weinig uit.
En tot slot heb ik nog mijn raid instelling in de bios van RAID naar IDE veranderd, maar ook dat was zonder succes.
Ik heb nu het gevoel dat ik iets simpels vergeet, omdat het de vorige keer (zo'n 2 jaar geleden) wel in 1 keer goed ging.
Maar ik heb geen idee wat ik nog kan veranderen.
Ik heb een
ASUS K8V SE Deluxe moederbord
Athlon 64 3000+
en Win XP SP3