Hallo Tweakers,
ik heb afgelopen weekend vista ultimate 32-bit op mijn toshiba G30 HD-dvd laptop gezet en tot mijn verbazing deed internet het maar half.
Google laadt bijvoorbeeld gewoon goed, en ik kan overal op zoeken met resultaten. Als ik dan naar die sites wil, dan laden deze niet.
Sites zoals tweakers, mozilla, etc doen het niet. (alle sites bijna eigenlijk)
Toshiba.nl doet het daarentegen weer wel.
Wat heb ik al geprobeerd?
-Vista nog een keer opnieuw geinstalleerd --> geen effect (d0h)
-Drivers van router geupdate naar vista --> geen effect
-alle benodigde toshiba wlan drivers geinstalleerd --> daardoor had ik verbinding, maar zoals ik al zei doen niet alle websites het.
-UTP kabel in laptop --> Alle sites doen het gewoon zoals dat hoort.
-Firefox --> zelfde als IE
-Beveiligingsinstellingen naar laagste niveau gedaan (maar heb ook hogere niveaus geprobeerd)
Probleem zit hem dus wel ergens in het wireless netwerk, want met kabel werkt het wel gewoon goed.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt voor de hulp.
ik heb afgelopen weekend vista ultimate 32-bit op mijn toshiba G30 HD-dvd laptop gezet en tot mijn verbazing deed internet het maar half.
Google laadt bijvoorbeeld gewoon goed, en ik kan overal op zoeken met resultaten. Als ik dan naar die sites wil, dan laden deze niet.
Sites zoals tweakers, mozilla, etc doen het niet. (alle sites bijna eigenlijk)
Toshiba.nl doet het daarentegen weer wel.
Wat heb ik al geprobeerd?
-Vista nog een keer opnieuw geinstalleerd --> geen effect (d0h)
-Drivers van router geupdate naar vista --> geen effect
-alle benodigde toshiba wlan drivers geinstalleerd --> daardoor had ik verbinding, maar zoals ik al zei doen niet alle websites het.
-UTP kabel in laptop --> Alle sites doen het gewoon zoals dat hoort.
-Firefox --> zelfde als IE
-Beveiligingsinstellingen naar laagste niveau gedaan (maar heb ook hogere niveaus geprobeerd)
Probleem zit hem dus wel ergens in het wireless netwerk, want met kabel werkt het wel gewoon goed.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt voor de hulp.