• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:51
Mijn moeder wil graag een HDTV pakket bij CanalDigitaal aanschaffen en heeft daarbij mijn hulp gevraagd. Ze vindt de website niet zo duidelijk namelijk. Nou, daar moet ik haar gelijk in geven, want ik snap er ook helemaal niets van. Er is ook nergens een telefoonnummer of e-mail adres te vinden, je zult het moeten doen met de summiere uitleg die op de site staat.

Of dit helemaal conform forumregels is weet ik niet, maar wellicht dat andere Tweakers hier ook iets aan hebben.

De vraag die ik heb is dit: hoe zitten de pakketten in elkaar? Kun je bijvoorbeeld los een HDTV-pakket (€ 9,95 per maand) nemen zonder het basispakket (€ 4,99 per maand)? Of werkt het volgens een stapelsysteem (altijd minimaal het basispakket met daarop uitbreidingspakketten)?

Krijg je, als je eenmaal lid bent, wel een telefoonnummer dat je kunt bellen bij problemen? Of kun je alleen een brief schrijven naar hun adres in Hilversum?

omniscale.nl

• posttoast
Niemand?

omniscale.nl

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-02 22:43
Je moet inderdaad al een abonnement hebben om HDTV te nemen. Als je dan een abonnement hebt krijg je een nummer van de klantenservice.

Verwijderd

Misschien dat bij Sat4all iemand 'n antwoord heeft op je vraag.

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:38
posttoast schreef op zondag 08 juni 2008 @ 14:24:

De vraag die ik heb is dit: hoe zitten de pakketten in elkaar? Kun je bijvoorbeeld los een HDTV-pakket (€ 9,95 per maand) nemen zonder het basispakket (€ 4,99 per maand)? Of werkt het volgens een stapelsysteem (altijd minimaal het basispakket met daarop uitbreidingspakketten)?

Krijg je, als je eenmaal lid bent, wel een telefoonnummer dat je kunt bellen bij problemen? Of kun je alleen een brief schrijven naar hun adres in Hilversum?
Voor al je vragen kun je op de site terecht, als klant kun je bellen mailen of schrijven dit staat op de site, zie ook de veelgestelde vragen.

Verkoopinformatielijn : 0900-9327 (€ 0,20 pm)
Voor informatie over onze produkten en zenderpakketten en voor het afsluiten van een abonnement.
Bent u reeds in het bezit van een schotelinstallatie en wenst u direct een abonnement af te sluiten, klik dan hier!

Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,20 pm)
Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement.
Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt.
Snel, eenvoudig en direct antwoord op uw vraag, klik dan hier!

Servicelijn : 0900 - 9325 (€ 0,50 pm)
LET OP! Deze servicelijn is voor abonnees zonder service abonnement (geen betalend abonnement).
Snel, eenvoudig en direct antwoord op uw vraag, klik dan hier!

De CanalDigitaal Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09.00 - 21.00 uur

Beter zoeken dus maar verder moet je een smartkaart kopen kost ongeveer 70 euro en laten aktiveren ook 29.95 dacht ik plus een geschikte ontvanger voor HD plus een schotel met kabels.
De eerste keer dat je de smartkaart aktiveer heb je een maand het volledige pakket open.
Bij de kaart zit een inschrijfformulier daar een keuze uit maken en opsturen na de maand ga je terug naar het pakket van je keuze ik lees nergens dat alleen een HD pakket niet zou kunnen maar ik vind het dan een vreemd pakket alleen vijf HDTV kanalen maar dat is de keus van je moeder.

Mijn advies is dus spit de site door en ga naar een betrouwbare satdealer in je buurt en laat je daar voorlichten CDS heeft momenteel maar één HD ontvanger in de handel zijn er tientallen.

[ Voor 4% gewijzigd door aart44 op 09-06-2008 18:17 ]

• posttoast
Bedankt, ik heb die pagina dus niet gevonden... Het is toch gek dat er geen contact-pagina is? Nou ja, dank voor alle info!

omniscale.nl

Pagina: 1