Toon posts:

Pc loopt vast en hoge piep uit speakers Deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 371 views

Verwijderd

Topicstarter
Deze post moest zonodig gesloten worden achja...
Ik kon nergens in die FAQ vinden van piepende geluiden uit de pc speakers ;) , dus hierbij Deel 2

Iemand verder nog oplossingen?

René

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-05 04:19

Theimon

Snapte!?

Mja dion_b sloot je topic met dit als laatste bericht:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

^^

Bovenstaande is een paar keer genoemd, maar je doet er blijkbaar weinig mee. Dat hoor je al *voor* het openen van een topic gedaan te hebben, en dan hoor je ook duidelijk in je TS te melden wat je deed en wat er gebeurde. Zoals je hier post lijkt het alsof je denkt dat GoT een helpdesk is. Dat is het nadrukkelijk niet.

Het is sowieso erg loos om een topic te openen over instabiliteit bij een overclockte PC.
Heb je daar iets mee gedaan?

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar heb ik wat mee gedaan, alles stabiel [memtest86, orthos, atitool], Toch loopt mijn pc soms nog eens vast + hoge piep uit de pc speakers.

René

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 13:48:
Ja daar heb ik wat mee gedaan, alles stabiel [memtest86, orthos, atitool], Toch loopt mijn pc soms nog eens vast + hoge piep uit de pc speakers.

René
Hoe lang heb je Orthos laten draaien?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat denk je hier nou mee te bereiken? Je vorige topic is gesloten wegens onvoldoende inzet en info, nu probeer je het nogmaals met nog minder info en een sneer naar het beleid. Daar maak je geen vrienden mee - en bevordelijk voor de levensduur van je topics is het ook niet bepaald :o

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zonder overleg "heropende" topics gaan per definitie dus. Deze dus ook.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.