[C#] Scherm dicht of aan/uit controleren

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Is het mogelijk om met C# te controleren of het scherm van je laptop is dicht gedrukt of dat je monitor aan of uit staat (Dus dat er geen beeld meer te zien is).
Ik wil dat wanneer ik mijn scherm aan druk/laptop open doe ik een melding "Welkom terug" te zien krijg.

Groeten,
Paul

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 08:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wat heb je al geprobeerd? heb je al wat gezocht? Heb je al een idee in welke hoek de oplossing zou kunnen liggen?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Janoz schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:59:
Wat heb je al geprobeerd? heb je al wat gezocht? Heb je al een idee in welke hoek de oplossing zou kunnen liggen?
Wat heb je al geprobeerd?
Nog niks, sinds ik niet weet hoe ik dit moet aanpakken :)

heb je al wat gezocht?
Nee, want ik zou zo 1..2..3... niet weten wat ik zou moeten gebruiken als zoektermen.

Heb je al een idee in welke hoek de oplossing zou kunnen liggen?
Zie vraag 1 en 2 ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dus je dumpt je vraag en hoopt dat wij met een oplossing voor je gaan komen? Kijk, dat je iets niet weet is niet erg, maar dat je het simpelweg vertikt om zelf wat moeite te doen om een oplossing te vinden is dat wel.

Als je je topictitel vertaalt in het Engels en in google intyped dna ga je echt wel bruikbare resultaten vinden. Ga gewoon eens wat zoeken, controleren, uitproberen etc. Als je een wat concreter probleem hebt dan wat je nu hebt en ook daadwerkelijk zelf al wat hebt geprobeerd dan kan je een nieuwe topic openen. In deze vorm heeft het op GoT geen plaats.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.