Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Uitschuifbaar Dock

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik zoek een programma'tje waar je vanonder in je scherm een klein balkje krijgt met gewoon 4 categorien. Bijv games,applicaties,...
Zoals in dit screenshot. Ik weet dat er objectbar enzo bestaat maar dat zoek ik niet, ik zoek echt iets dat gewoon uitschuift zoals in dit screenshot.

http://www.stardock.com/p...nshots/RightClick_ss3.jpg

Weet iemand een programmatje?

Alvast bedankt

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Waarom voldoet ObjectBar niet aan je eisen? Lijkt me precies wat je zoekt eigenlijk. ;)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik dat gewoon niet is wat ik zoek. Ik zoek een dock met maar een paar categorieen die uitschuiven zodat het overzichtelijk blijft. Ik weet dat objectdock ook overzichtelijk is maar niet als je daar 30 programma's inzet. Dat is wat ik wil doen maar dan verdeelt over die 4 categorieen die uitschuiven.

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2008 @ 12:17:
Omdat ik dat gewoon niet is wat ik zoek. Ik zoek een dock met maar een paar categorieen die uitschuiven zodat het overzichtelijk blijft. Ik weet dat objectdock ook overzichtelijk is maar niet als je daar 30 programma's inzet. Dat is wat ik wil doen maar dan verdeelt over die 4 categorieen die uitschuiven.
Ik weet niet hoe dat zit met objectdock specifiek, maar de meeste docks kunnen tegenwoordig ook 'uitschuiven'.

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 19:59

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Dan moet je eens naar Object Dock kijken, ook van Stardock. Daar kan je flyout menu's mee maken.
Blijft natuurlijk altijd de vraag hoe overzichtelijk het is wanneer je ergens 30 programma's in dumpt.

Overigens waarom neem je dat programma uit die screenshot niet? Dat is namelijk een screenshot van Objectbar met Objectdock en Rightclick.
Het menu wat je bedoeld is Stardock Rightclick.

[ Voor 32% gewijzigd door OkselFris op 08-06-2008 13:20 ]

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien je zelf al een oplossing hebt gevonden snap ik niet helemaal waarom je hier nog een topic over wilt starten? Installeer de getoonde applicaties en kijk of het voldoet aan je verwachtingen. Dit topic voldoet namelijk niet aan onze verwachtingen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.