Lian Li hdd houder

Pagina: 1
Acties:

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 21:31
Voor een casemod zoek ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.com/file/img/2008/jun/08/img/gpro2jltyak42klfsde8uao7w.jpg

Die rood omlijnde dingetjes van Lian Li.

Ik zoek namelijk niet het doosje er omheen, maar alleen maar die alu stukjes waar je de harde schijf inhangt.

Ik wil namelijk een hardeschijf-data-server achtig geval maken waar je makkelijk harde schijven in kunt hangen.

Heeft iemand een idee waar ik 8 paar van die dingetjes kan kopen?

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43

CDAAbeltje

Cool Down !

Dat vind ik ook een goede vraag. Ik zoek deze dingen eigenlijk ook los. Ik heb er wel eens naar gekeken maar Lian Li maakt ze niet los. :')

• BlackWhizz
We kunnen proberen contact te zoeken met Lian-Li. Dan kunnen we er veel in een keer kopen. Misschien interesseert ze dat?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is het dan misschien geen idee, om naar het systeem te kijken, zoals ze bij servers doen? :)
Met die super handige kllik systemen, uiteraard hot swappable... :9

Of moet het op een Hollandsche manier? :+

• BlackWhizz
Hollands :P Klein budget (20 a 30 euro) ik kan met een paar alu strookjes wat maken, maar dat Lian-Li systeem is veel handiger.

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:43

CDAAbeltje

Cool Down !

Je kunt idd zelf wel wat gaan maken maar het geen van Lian Li is gewoon een stuk makkelijker.
Ik voel er wel wat voor om er eens achteraan te gaan BlackWhizz....

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-12 05:31
Hmm, ik heb dat dingetje op de afbeelding. Gebruik em niet meer, maar ik gok dat die dingen er niet uit te schroeven zijn. Daarbij zou je dan maar 3 paar hebben. Ik vrees dat je zelf wat moet gaan knutselen.
Pagina: 1