Ik zoek voor mijn eigen PC een nieuw toetsenbord, maar ik kan totaal niet vinden wat ik zoek. Ik wil graag een toetsenbord met laptoptoetsen, mediatoetsen erop hoeven niet, mag wel. :Lettertjes moeten wel in t donker verlicht zijn.(blauw) Prijs maakt me nu nog zoveel uit. Is er iemand die me mee wil helpen uitzoeken hiermee?
Danke!
Welke borden heb je dan al wel gevonden? Er zijn er zat te vinden, kijk anders gewoon eens in de pricewatch en de productreviews.
Razer heeft een toetsenbord wat aan je eisen voldoet.
Ik weet niet wat jij mooi vindt en mijn glazen bol weet dat ook niet.
Wat heb je allemaal al gevonden?
Heb je uberhaupt wel gezocht?
Het is op tweakers wel de bedoeling dat je zelf ook zoekt, het is niet de bedoeling dat we een helpdesk worden voor het uitkiezen van hardware zonder dat je zelf iets opzoekt.
Wat heb je allemaal al gevonden?
Heb je uberhaupt wel gezocht?
Het is op tweakers wel de bedoeling dat je zelf ook zoekt, het is niet de bedoeling dat we een helpdesk worden voor het uitkiezen van hardware zonder dat je zelf iets opzoekt.
ik heb speedlink en Logitech bekeken en beide hadden ze niet wat ik wilde. Wat k nu heb,is prima op t nadeel na dat het de omlijsting van de toetsen wel verlicht, maar de toetsen zelf niet.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Ik had juist bij de Razer het idee dat het GEEN laptop toetsen waren. Ik heb ook wel de wens dat te hebben en ook dat het een beetje stil typt
Het ziet er anders behoorlijk laptop-achtig uit:
http://images.google.nl/i...um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
http://images.google.nl/i...um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
[ Voor 36% gewijzigd door matel op 08-06-2008 10:27 ]
ik hbe nu volledig vlakke toetsen, heel dun, ik zie dat bij de Razer niet. daar zijn ze een heel stuk dikker
Zo zien de toetsen van mijn laptop (en veel andere laptops) eruit, dus je zoekt toch echt iets anders dan laptop toetsen denk ik dan
http://www.trust.com/products/product_detail.aspx?item=14960 wat dacht je daarvan, zal vast niet meer dan 20 euro kosten, en dat is precies wat je zoekt, ik heb nu een soortgelijk toetsenbord van "Techsolo" maar is naast de media toetsen identiek aan deze, let er wel op dat dit toetsenbord kleiner is dan normaal en de toetsen dus ook een licht vreemde indeling hebben.
Vind dat je wat vreemde eisen hebt... althans, de meeste zijn niet vreemd, maar die blauwverlichte toetsen ga je niet veel tegenkomen ben ik bang......
Ik heb zelf een Logitech UltraX keyboard (een limited cordless versie die helaas niet meer te koop is), welke erg goed bevalt. De bedrade versie is nog wel te koop, dus dat zou een goed alternatief zijn.
Verder heb je van Apple ook 2 toetsenborden met laptoptoetsen (een bedrade en een bluetooth zonder numpad) die er erg stijlvol uitzien. Heb zelf kort de draadloze gehad op mn pc, maar weer teruggebracht omdat ik niet zonder numpad e.d. kan. De bedrade versie heeft dit wel, dus zou een alternatief kunnen zijn.
Ik heb zelf een Logitech UltraX keyboard (een limited cordless versie die helaas niet meer te koop is), welke erg goed bevalt. De bedrade versie is nog wel te koop, dus dat zou een goed alternatief zijn.
Verder heb je van Apple ook 2 toetsenborden met laptoptoetsen (een bedrade en een bluetooth zonder numpad) die er erg stijlvol uitzien. Heb zelf kort de draadloze gehad op mn pc, maar weer teruggebracht omdat ik niet zonder numpad e.d. kan. De bedrade versie heeft dit wel, dus zou een alternatief kunnen zijn.
Het is wel precies wat je zoekt lijkt mij, en voor 15 euro (https://www.dynabyte.nl/article.php?tc=ciao&xi=24195) kan je je niet echt een buil vallen toch? Ik heb dus eigenlijk precies hetzelfde toetsenbord, alleen dan een ander merk erop staan en andere media toetsen. En het is zeker geen game toetsenbord, maar ik typ er vrij snel op en ik heb nog totaal geen gebreken ondervonden na 2 maanden in bezit nu.
GoT Huisregels
Een Tweaker wordt zelf in staat geacht te kiezen. Zeker als het op iets subjectiefs en persoonlijks als een toetsenbord aankomt. Je hebt een paar eisen waarmee je je selectie kunt omkaderen (laptoptoetsen en verlichting), maar of iets *voor jou* lekker typt/gamet is iets wat alleen jij kunt bepalen. Ga gewoon langs bij een winkel met veel toetsenborden, of ga naar een LANparty en vraag mensen met interessante toetsenborden of je even mag proberen...
Een Tweaker wordt zelf in staat geacht te kiezen. Zeker als het op iets subjectiefs en persoonlijks als een toetsenbord aankomt. Je hebt een paar eisen waarmee je je selectie kunt omkaderen (laptoptoetsen en verlichting), maar of iets *voor jou* lekker typt/gamet is iets wat alleen jij kunt bepalen. Ga gewoon langs bij een winkel met veel toetsenborden, of ga naar een LANparty en vraag mensen met interessante toetsenborden of je even mag proberen...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()