We are shaping the future
Inmiddels aangepast. Toch benieuwd wanneer MS snapt dat die guidelines van ze echt niet kunnen. Met eisen als
Mogelijk nog lachwekkender is de eis dat je ® en ™ achter hun productnamen gebruikt in de tekst. Tsja... Ik klik altijd braaf op Yes, maar doe structureel No. Sue me
kan ik natuurlijk niets3) The logos must be used as provided by Microsoft Corporation with no changes, including, but not limited to, changes in the color, proportion, or design, or removal of any words, artwork, or trademark symbols. The logos may not be animated, morphed, or otherwise distorted in perspective or appearance.
4) To properly present a logo, a minimum clearance between the logo and other elements must be maintained. For example, the amount of clear or "empty" space that surrounds the logo should be at least equal to ½ the height of the logo (including the wording). Some logos are comprised of both text and graphics. Such logos should be displayed in their entirety; do not delete any text that surrounds such logos.
5) The logo must stand alone and may not be combined with any other object, including, but not limited to, other logos, words, graphics, photos, slogans, numbers, design features, or symbols.
Lijkt me een prima reden om die officiele logo's gewoon niet te gebruiken. Immers, je kunt niet met goed fatsoen voldoen aan die idiote voorwaarden. Dan zou ik bij mezelf denken "nou, dan niet hoor".Wilbert de Vries schreef op zondag 08 juni 2008 @ 08:14:
Inmiddels aangepast. Toch benieuwd wanneer MS snapt dat die guidelines van ze echt niet kunnen.
Saved by the buoyancy of citrus
Dit is volgens mij grotendeels het gevolg van de Amerikaanse (en internationale?) wetten op het gebied van handelsmerken. Wanneer een rechter vindt dat een bedrijf niet voldoende zijn best doet om ze te beschermen (door ze o.a. herkenbaar en uniek te houden) dan loopt het het risico om ze kwijt te raken. Toestemming geven om ze te pas en te onpas te Photoshoppen is dus echt not done en om dat goed duidelijk te maken krijg je dan dit soort regelsWilbert de Vries schreef op zondag 08 juni 2008 @ 08:14:
Inmiddels aangepast. Toch benieuwd wanneer MS snapt dat die guidelines van ze echt niet kunnen. Met eisen als
[...]
kan ik natuurlijk nietsMogelijk nog lachwekkender is de eis dat je ® en ™ achter hun productnamen gebruikt in de tekst. Tsja... Ik klik altijd braaf op Yes, maar doe structureel No. Sue me
[ Voor 8% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-06-2008 11:24 ]
Professioneel Hyves-weigeraar