Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zendamateurs

Pagina: 1
Acties:
  • 605 views

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 10:35
Ik vroeg mij af, zitten er ook zendamateurs op GoT? Ik zie oa. dat Apen-Nootjes ook een moderator is op zendamateur.com...
Het lijkt me leuk om te kijken of hier meer zendamateurs zijn en je voor te stellen en te vertellen waar je zoal mee bezig bent.

Aan deze kant is het Johan, PD1JMB uit Utrecht. :)

Gebruikte apparatuur hier is een Yaesu FT-857. Ook heb ik een Kenwood TH-D7 dualband portofoon en een AOR AR8000 scanner.
Op het dak staan een Diamond X50N dualband antenne en een geimproviseerde kortegolf antenne voor 0-30 MHz gemaakt van een 27mc GPA.

Ik luister meestal uit op PI2NOS (430.125 MHz), 145.325 MHz en wat willekeurige andere frequenties.

Afgelopen weekend ben ik druk bezig geweest met het verbeteren van mijn audiostream van diverse repeaters in de Randstad. Op het huis van mijn ouders staat nu een tegelvoet met wederom een Diamond X50N met daaraan een scanner die te horen is via de volgende website:

http://chelydra.dyndns.org/stream

Ik hoop dat hier nog meer hobbygenoten en geinteresseerden zitten om dit topic te vullen :)

Weblog | Straling!

Verwijderd

Kijk eens hier ;)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Ideaal, zo'n zoekfunctie op een forum!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Bootstrap en Bergen, de TS heeft nog geen toegang tot SG, dus die kan er ook niks aan doen dat hij dat niet kan vinden ;)

@TS: Ik ben geen moderator op zendamateur.com hoor! Heb zelfs m'n machtiging nog niet, was van plan deze afgelopen april te halen, maar door andere bezigheden (afstuderen @ school en toch maar es m'n rijbewijs gaan halen) ging dat even niet door, dat staat dus nu op de planning voor November (N-machtiging). De boeken liggen hier, maar er zijn een aantal dingen waar ik nog niet helemaal uit kom, dus dat moet ik binnenkort maar aan een zendamateur hier uit de buurt vragen...

Ik laat het even aan de moderators van EL over of ze dit topic mergen met het topic in SG / Open laten of sluiten.

[ Voor 8% gewijzigd door Apen-nootjes op 08-06-2008 12:15 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Er loopt al een topic hierover in Stuffis Generalis. TNW, je kan hier blijkbaar nog niet bij, maar 2 topics over hetzelfde is ook niet practisch, vandaar dat ik deze op slot zet. Ga gewoon door met GoTten, en SG (plus het radio-amateurs-topic) verschijnt vanzelf :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.