Google maps geen images

Pagina: 1
Acties:

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:34
Hoi

Ik ben een Firefox gebruiker, en wou zojuist iets opzoeken op Google Maps. Helaas werkt dit op geen enkele manier, en blijf ik het hele beeld vol zien met 'Geen weergave op dit niveau'. In Internet Explorer is dit hetzelfde. Ik zit zelf via wireless internet, maar via de kabel (beneden) gaat het ook niet. Ik heb als provider HetNet, en heb het gevoel dat het daaraan ligt. Heel vaak heb ik dat website's uitvallen, of dat plaatjes niet worden geladen. Dit is het wel zo'n beetje, en ik vraag nu dus naar een oplossing. Heb je nog verdere informatie nodig, vraag maar raak..

Xaero

Verwijderd

Ik heb onlangs ook een probleem gehad met Google Maps (GM). Bleek dat mijn router GM op de blacklist gezet had omdat GM tijdens het kaarten en foto's laden erg veel T¨CP connecties terzelfdertijd gaat openen. Mijn router (Belkin) beschouwde dit als een SYN-flood attack en daardoor werd alle data die van de GM server kwam geblokkeerd.
Check eens je securitylog van je router (als je er één hebt tenminste) of anders kun je ook proberen de firewall gevoeligheid van je router op een lager niveau in te stellen.
Hopelijk kun je hier iets mee...

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Volgens mij zijn er dan gewoon geen hoge resolutie afbeeldingen van dat stuk grond.
Pak Tsjernobiel er maar bij, je ziet een lijn lopen met links scherp en rechts vaag beeld.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Xaero
Sebazzz schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:11:
Volgens mij zijn er dan gewoon geen hoge resolutie afbeeldingen van dat stuk grond.
Pak Tsjernobiel er maar bij, je ziet een lijn lopen met links scherp en rechts vaag beeld.
Het maakt niet uit waar ik kijk, ook al pak ik de wereldbol. Het werkt nog niet.

• Xaero
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:07:

anders kun je ook proberen de firewall gevoeligheid van je router op een lager niveau in te stellen.
Dit heeft het hem gedaan! _/-\o_

Super bedankt.. :)

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
XaeroNL schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:16:
[...]

Dit heeft het hem gedaan! _/-\o_

Super bedankt.. :)
Firewall van router is vaak de 'boosdoener'. Uitschakelen is het beste (wel die van Windows of een 3th party aanzetten)
Pagina: 1