• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-01 13:28
Topicnaam zegt het al:

Vandaag een nieuwe Compaq laptop aangeschaft, zat helemaal gesealed, doos uitgepakt en laptop nogmaals gesealed. Ik klap de laptop open en allemaal vingers op het scherm, krassen op de kap en een deukje in de scharnier.

Voor een nieuwe laptop is dit niet normaal. Vervolgens het serienummer gecontroleerd bij HP en tot mijn verbasing was de laptop op 18 april dit jaar aan persoon X verkocht en de garantie op die dag ingegaan. Op zich geen probleem want ik kan de laptop omruilen voor een nieuwe in de winkel.

Maar is dit gewoon slecht werk van compaq, een DOA repareren en vervolgens zonder controle weer inpakken. De doos was gewoon netjes gesealed, batterij nieuw, handleiding gesealed, etc.

Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad?

Verwijderd

het kan per ongeluk in de verkeerde doos gekomen zijn

het kan ook zo zijn dat de winkel een partij b-keuzes heeft gekocht.

op zich is het niet normaal natuurlijk, gelukkig is het goed zichtbaar dat ie al gebruikt was, maar hoe zat het met het OS? was deze al afgeconfigureerd?

• WidgetTWW
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 21:49:
op zich is het niet normaal natuurlijk, gelukkig is het goed zichtbaar dat ie al gebruikt was, maar hoe zat het met het OS? was deze al afgeconfigureerd?
Op aanraden van de winkel de laptop niet aangezet en kan hem maandag terugbrengen. Het verhaal dat de garantie als was ingegaan en dat de laptop reeds verkocht is geweest was al genoeg voor de winkel.

De verkoper aan de telefoon zei dat ie zoiets nog nooit had meegemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door WidgetTWW op 07-06-2008 21:52 ]

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-01 00:27
MediaMarkt?

• WidgetTWW
Nee, maar zoals ik al zei de doos was gesealed en de laptop zelf ook.