Goedendag.
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe afstandsbediening gekocht.
Dit omdat ik geen zin had om steeds van afstandsbedienings te wisselen (vooral met kpn digitenne).
Nu wil ik dus dat de universele afstandsbediening de digitenne kpn afstandsbediening kan vervangen.
Ik heb het geprobeerd met de learn functie.
Alleen zoals het in de handleiding staat snapt niemand het (Geloof ik).
Zo staat het dus in de handleiding.
1.Houd de toets SETUP ongeveer 3 seconde lang ingedrukt, totdat de achtergrondverlichting van de brontoets na kort knipperen permanent brandt.
2.Druk kort op de gewenste brontoets.
3.druk tweemaal op de toets LEARN
4.Druk nu op de toets va de universele afstandsbediening waaronder u de besbetreffende functie wilt opslaan (de brontoets blijft branden)
5.Houd de toets van uw originele afstandsbediening nu zo lang ingedrukt totdat de achtergrondverlichting van de brontoets op de universele afstandsbediening uitgaat.
6.Herhaal stappen 4 en 5 tot alle gewenste functies zijn opgeslagen.
7. beëindig de programmering door de toets SETUP in te drukken.
Stap 4 en 5 snap ik dus niet.
Ik wil graag alleen een reactie van mensen die hier verstand van hebben.
Alvast bedankt
Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe afstandsbediening gekocht.
Dit omdat ik geen zin had om steeds van afstandsbedienings te wisselen (vooral met kpn digitenne).
Nu wil ik dus dat de universele afstandsbediening de digitenne kpn afstandsbediening kan vervangen.
Ik heb het geprobeerd met de learn functie.
Alleen zoals het in de handleiding staat snapt niemand het (Geloof ik).
Zo staat het dus in de handleiding.
1.Houd de toets SETUP ongeveer 3 seconde lang ingedrukt, totdat de achtergrondverlichting van de brontoets na kort knipperen permanent brandt.
2.Druk kort op de gewenste brontoets.
3.druk tweemaal op de toets LEARN
4.Druk nu op de toets va de universele afstandsbediening waaronder u de besbetreffende functie wilt opslaan (de brontoets blijft branden)
5.Houd de toets van uw originele afstandsbediening nu zo lang ingedrukt totdat de achtergrondverlichting van de brontoets op de universele afstandsbediening uitgaat.
6.Herhaal stappen 4 en 5 tot alle gewenste functies zijn opgeslagen.
7. beëindig de programmering door de toets SETUP in te drukken.
Stap 4 en 5 snap ik dus niet.
Ik wil graag alleen een reactie van mensen die hier verstand van hebben.
Alvast bedankt