Toon posts:

led's

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views

• mr_arjen
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 02-04 20:45
hey,

ik heb een vraag; ik zou graag led's in bouwen in mijn pc nu heb ik hetvolgende gevonden

ik kan deze op 12volt aansluiten of moet ik daar een weerstand tussen zetten en dan is de vraag welke weerstand en hoeveel.. iemand die mij raad kan geven ?

alvast bedankt.

mr_a

• HereIam
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 02-01-2013
Eh hoe kunnen wij de specs van dat ledje weten :+

Fotoalbum | Weblog

• Anthor
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Zo te zien zit er al een weerstand in de krimpkous. Als je even met je muis over het plaatje gaat zie je het antwoord op je vraag

• The Realone
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 02:16
Anthor schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:31:
Als je even met je muis over het plaatje gaat zie je het antwoord op je vraag
Ik vind 'm geniaal eigenlijk.... _O-

• Lampie01
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 21-04-2019
Ik moest ok wel even lachen, dit verzin je niet _/-\o_

• MrDummy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 28-10 15:56

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hoe oud is meneer arjen? :)

• Avalaxy
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 25-11 01:23
Doet dat er toe :?

• AndriesLouw
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 22-11 10:37
16 schijnt? Maar ik hoop dat dit een grap was ;)

En inderdaad, in de URL van de afbeelding staat dat het een 12V ledje is, dit staat ook hier vermeld, 12VDC = 12 volt gelijkstroom.

Edit: Daar staat ook dat het werkt op spanningen van 9 tot 14 volt gelijkstroom.

[Voor 46% gewijzigd door AndriesLouw op 07-06-2008 21:39]

Specificaties | AndriesLouw.nl

• naftebakje
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 27-11 14:29
Tsja, normaal laten we topics die opgelost zijn open staan, die zakken vanzelf wel weg. Maar in dit geval hoop ik met TS mee dat er niet teveel mensen dit topic lezen :+
Slotje om het uitlachen van TS te voorkomen O-)

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee