Toevoeging Ati HD4XXX serie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
Ik ben voor de goede orde geen Pricewatch goeroe, maar aangezien het me na enig proberen zelf niet lukte opper ik mijn 'probleem' hier maar even:

Er is nog geen catagorie voor ATi HD4XXX kaarten! Nu zijn de prijzen daarvan grotendeels nog onbekend maar inmiddels is de eerste kaart al wel verschenen: de Sapphire Radeon HD4850 is al bij 'n interessant aantal winkels opgedoken op het internet. Met het oog hierop, en op het feit dat de HD4000 serie over enkele weken al verkrijgbaar is en er dus binnenkort steeds meer prijzen beschikbaar komen, leek het me een goed idee om een HD4000-catagorie in het leven te roepen @ de Pricewatch. Helaas is me dit zelf niet gelukt - waarschijnlijk met goede reden niet mogelijk - dus bij deze een verzoekje daarom. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Je doet niets verkeerd, de categorie bestond simpelweg nog niet en het aanmaken van categorieën doen we zachtgezegd liever zelf. Het aanmaken van dergelijke categorieën is altijd een beetje een kwestie van timing, maar normaal gesproken kun je er vanuit gaan dat deze lang en breed bestaan voordat de producten goed en wel in de winkel liggen. Daarom bij deze mijn dank voor het onder de aandacht brengen van de nieuwe chips, de categorie is er inmiddels en er staat al 1 product in.

Houd er overigens rekening mee dat zolang er geen prijzen bij winkels bekend zijn, de categorie niet zichtbaar zal zijn. Het kan dus even duren voordat je goed en wel gebruik kunt maken van de nieuwe categorie :).

http://twitter.com/randalpeelen