• kipaantspit
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-04-2025
Hallo,

Ik ben al enkele maanden in het bezit van de Medion MD 96380:

Core 2 Duo T5450 @ 1.66 Ghz
2 Gb RAM
Geforce 8600M GS 256 Mb DDR2 RAM
Vista Home Premium Service Pack 1

Het lukt me echter niet om een game fatsoenlijk te draaien. Ik kan EURO 2008 (fifa games zijn altijd heel licht) niet eens draaien op high in 1024 x 768! Race Driver Grid (OK, dit is mss een zwaar spel) lukt maar op 640 x 480 met de meeste settings op low. COD 4 draait op medium in 800 x 600, en is het enigste spel dat een beetje deftig draait.

Ik heb de drivers onlangs nog geupdate: de 167.45 Vista van op Laptopvideo2Go.com
Anders draait de laptop als een droom, hij laadt alles supervlug enzo, maar die games willen maar niet lukken, terwijl ze toch minstens op medium moeten kunnen draaien!

Weet iemand het antwoord hierop?

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-05 01:07
staat de laptop wellicht in energiebesparingsmode? dat zou uit kunnen maken!

Verwijderd

De nieuwste fifa (08) is anders helemaaaal niet licht, helemaal anders dan z'n voorgangers, zelfs de menu's gaan hier énorm traag (8400 GS) en het spel is zelfs amper speelbaar, zoveel andere games heb ik nog niet geprobeerd, enkel AOE3 en dat draait tochwel vlotjes bijna volledig op maximum... Fifa 08 is gewoon de slechste fifa versie ooit zowel performantie- als gameplaygewijs.

• kipaantspit
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-04-2025
iceheart schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:36:
staat de laptop wellicht in energiebesparingsmode? dat zou uit kunnen maken!
Hij staat altijd op Hoge prestaties

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:17
En als je is 3dmark06 draait, hiermee kun je kijken of de punten die je haalt overeenkomen met andere?

• redfox314
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 07:57
is dat bij alle spellen zo?
Het kan zijn dat de mobile versies van de graka's niet ondersteund zijn door fifa.

check sowieso eens of in dxdiag.exe (start-->run-->dxdiag.exe) in het tabblad beeldscherm alle versnellingen aangegeven staan dat ze ingeschakeld zijn.

probeer ook eens officiele drivers te downloaden...

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:40:
De nieuwste fifa (08) is anders helemaaaal niet licht, helemaal anders dan z'n voorgangers, zelfs de menu's gaan hier énorm traag (8400 GS) en het spel is zelfs amper speelbaar, zoveel andere games heb ik nog niet geprobeerd, enkel AOE3 en dat draait tochwel vlotjes bijna volledig op maximum... Fifa 08 is gewoon de slechste fifa versie ooit zowel performantie- als gameplaygewijs.
offtopic:
Dat de menu's in FIFA08 enorm traag gaan is een driver probleem. Bij desktop kaarten is dat probleem opgelost vanaf driver 169.xx
Pagina: 1