Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JanvR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:54
Dec. 2007 heb ik mijn Flexibel abo schriftelijk opgezegd. Beëindigingsdatum 28 april 2008.
Een eindnota heb ik nooit gezien van KPN, wel blijf ik nota's voor het abonnement ontvangen. Ik heb gebeld met de klantenservice van KPNmobiel en die begrepen ook niet waarom ik nog een nota ontvangen had. Zij zouden een aantekening maken in het "systeem".
Nu ontving ik vandaag een herinnering.
Kan iemand mij, misschien uit eigen ervaring, zeggen hoe ik echt van KPN af kan komen.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 07-06-2008 16:01 . Reden: groeten is niet nodig ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wordt het bedrag automatisch afgeschreven? Zo ja: storneer je het iedere keer?

Wat wel eens helpt is een paar keer achter elkaar bellen, zodat je verschillende medewerkers aan de lijn krijgt. Als je bij eentje een goed gevoel krijgt, dan kan je van hem/haar gebruik maken. KPN moet kunnnen vinden waar die rekening vandaan komt, als ze het niet meteen kunnen zeggen dan moeten ze maar een onderzoek starten.

Ik ben overigens van KPN af gekomen door mijn rechtsbijstand er op af te sturen, een andere keuze had ik helaas niet (meer).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||