Geblokkeerd door de server

Pagina: 1
Acties:
  • 679 views

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-02 21:25

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Mensen,
Ik weet niet of dit het goede forum is, correct me if i'm wrong!
Ik heb een EK-pool script geinstalleerd, deze deed het perfect.. toen kwam er een update uit en heb ik deze update geinstalleerd, deze doet het schijnbaar bij iedereen perfect behalve bij mij! Wat ik ook doe, ik word na 1 min surfen op de site gelijk geblokkeerd voor 20 min door de server!

De server beheerder heeft atm even geen tijd en de makers van het script laten niks weten, ik zou hem graag voor vanavond weer online hebben!

Hoe kan het dat een server je zomaar blokkeerd voor bepaalde tijd, en waar kan ik ergens een log vinden waar we kunnen zien WAAROM we geblokkeerd worden?

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ja, het is allemaal helemaal duidelijk. Je moet het piefje achter het palletje zetten en dan op de rode knop drukken.

Denk je nou zelf dat iemand dit voor je kan oplossen zonder dat je zelfs maar aangeeft welk script in welke taal op welk OS op wat voor server je draait?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Klopt daar heb je gelijk in, maar misschien dat iemand tips kan geven over een logfile o.i.d. wat ik kan opzoeken...

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Tuurlijk: je moet de logfile hebben van het script dat je draait. Ofwel die van de server software die je draait.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:39
koekjah schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:55:
Klopt daar heb je gelijk in, maar misschien dat iemand tips kan geven over een logfile o.i.d. wat ik kan opzoeken...
www.welkeekpoolgebruikje.nl raadplegen??

Er zijn zo veel soorte scripts in omloop. Ik kan helaas niet weten welke EK pool jij gebruik.

Mischien maak je ek pool wel zo veel verbindingen naar je=server toe dat deze denkt dat er een DDOS aanval is uit preventie kan ie dan temp een IP blokken

A Soldiers manual and a pair of boots.

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Zoals ik al zei ben ik de enige die er last van heeft, als ik zo rondkijk en lees werkt het script bij iedereen 'perfect' (how annoying!).
Ik vermoed dat het met de CHMOD iets te maken heeft... wilde gok..

Het script is van www.avdwal.nl (EK 2008 script) en niemand daar reageerd erop...

[ Voor 5% gewijzigd door koekjah op 07-06-2008 12:03 ]

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-02 20:55

swtimmer

Ontrafelt het leven!

koekjah schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:01:
Zoals ik al zei ben ik de enige die er last van heeft, als ik zo rondkijk en lees werkt het script bij iedereen 'perfect' (how annoying!).
Ik vermoed dat het met de CHMOD iets te maken heeft... wilde gok..

Het script is van www.avdwal.nl (EK 2008 script) en niemand daar reageerd erop...
Jij zal zelf vrij weinig last hebben van een verkeerde CHMOD dat is meer een probleem voor Apache...

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Topicstarter
Misschien dat ie daarom een bepaald IP blokkeerd voor bepaalde tijd omdat ik een actie doe die niet 'mag'
ik zou het echt niet weten waarom die zou blokkeren

Verwijderd

zit er geen log-ip script/code in de update. Eentje die kijkt vanaf welk IP men inlogt om zo te voorkomen dat mensen dubbel gokken? Het kan zijn dat dat script een sessie variable aanmaakt die jij dubbel gebruikt. OF dat je per ongeluk deze code vanaf elke pagina aanroept ipv alleen de stempagina. Zoek es in je database naar een tabel of kolom met de naam sessies of ip-numbers en kijk wat hier nog meer wordt bijgehouden. Ik vermoed dat het daarmee fout gaat.

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-02 21:18

tim427

Turbulence!

Als ik het goed begrijp heb jij een EK-script geinstalleerd op je werk :S overal werkt hij behalve bij jou?

Zelf weet je niet hoe? Wat weet je wel? Heeft iedereen zijn eigen pc? Of kun je op iedere PC met eigen account inloggen?

Is dit serieus PROFESIONAL SERVERS :?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Alles leuk en aardig, maar PNS is niet het forum voor 'Ik heb een scriptje geupdate op een server waar ik zelf niks kan en/of mag en iets van weet, ik ga geen enkele relevante info geven maar ik hoop gewoon dat iemand de gouden tip geeft'.

Kom op zeg *een* script op *een* server en wij moeten maar raden :?

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.