Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 12:55
Ik heb via een topic de navolgende vraag gesteld:

Hoi,

Mijn vrouw heeft een samsung L310 Allure gekocht.

Voor zover wij kunnen ontdekken zijn er geen mogelijkheden om een andere toon te kiezen bij ontvangst van een SMS dan die er op staan (5 stuks).

Weet iemand een manier om dit wel te kunnen?

Beltonen staan er voldoende op.

Wim

Mijn topic werd gesloten om de navolgende reden:

Wederom mis ik eigen inzet. Geef aan wat je precies hebt geprobeerd en waarom het niet lijkt te werken. Met opmerkingen zoals 'wij kunnen het niet ontdekken' kunnen we natuurlijk niets. Wat staat er in de handleiding? Wat meldt google je? Misschien kan de verkoper je helpen?

Kortom: toon eigen initiatief.

Ik vind dit erg flauw.

Ik heb navraag gedaan bij de verkoper of dit mogelijk was maar deze zei dat het niet mogelijk is.

Dit kanl best zo zijn maar ik lees wel meer dat er door slimme mensen wel (via omwegen) ontdekt wordt dat zaken wel mogelijk zijn, denk b.v. aan de TOMTOM 6 die werkt via de interne GPS.

Ik heb via google gezocht naar de mogelijkheden maar kon dit helaas niet vinden.

De handleiding is zeer summier en kon het daar ook niet in vinden.

Mijn topic werd veervogens gesloten.

Ik mag toch verwachten dat er enige positieve reacties komen ook al leiden die niet tot de gewenste oplossing?

Ik lees in de voorwarden van deze site:

Wees te allen tijde behulpzaam.
Toon respect voor anderen en het forum.
Hou reacties ontopic.
Reageer alleen als je de intentie hebt de topicstarter ontopic te helpen

Blijkbaar gelden deze regels niet voor iedereen.

Vriendelijke groet,

Wim

• Question Mark
  • Laatst online: 21-11 15:13

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• wimbre
  • Laatst online: 18-10 12:55
Kijk deze reactie vind ik wel positief omdat er aangegeven wordt wat ik fout doe en hoe je het wel moet doen.

Ik sta open voor opbouwende kritiek want ook ik wil mij aan de spelregels houden.

Ik realiseer mij dat ik deze regels voorshands beter had kunnen lezen maar het is echt geen onwil.

Wim

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wim,

Lees dit even: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En neem, als je wil, even contact met ons op middels mail/msn/icq.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.