Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foto screensaver voor TV

Pagina: 1
Acties:

• Yupsie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 13:11
Hoi hoi,

Allereerst: Ik wist niet of dit topic in Software, Fotografie of misschien zelfs het LapMod topic moest, maar dit leek me het beste.

Ik zoek een foto slideshow "screensaver", ik heb mijn TV op mijn PC aangesloten en nu vraag ik me af of er software bestaat om een slideshow op mijn TV weer te geven, ook als ik mijn PC gebruik. De standaard Windows screensaver is een alternatief, maar eigenlijk geen optie. Wat leuk zou zijn om er als extra opties bij te hebben: een klok, titels en beschrijvingen van foto's weergeven en eventueel weerinformatie of RSS feeds en het zou fijn zijn als dit een beetje stylish is.
Er zijn zat programmaatjes verkrijgbaar om deze informatie te showen op de desktop, maar fullscreen op een TV ben ik nog niet tegengekomen.

Uiteraard heb ik Google geprobeerd met termen als: slideshow, dia, screensaver, tv etc, maar ik weet niet eens wat ik moet zoeken.

Verwijderd

Je kunt Windows Media Center gebruiken, hier zit alles in wat jij opnoemt...

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2008 12:55 ]

• Yupsie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 13:11
Een Mediacenter aanschaffen voor een screensaver functie is wel een beetje overkill denk ik, maar bedankt voor de reactie, misschien kan ik met een open-source variant ervan hetzelfde doel bereiken.

Verwijderd

Yupsie schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:23:
Een Mediacenter aanschaffen voor een screensaver functie is wel een beetje overkill denk ik, maar bedankt voor de reactie, misschien kan ik met een open-source variant ervan hetzelfde doel bereiken.
Klopt, daar is Mediaportal voor. Maar je hoeft toch geen hele Media center aan te schaffen, dan kun je neem ik aan ook op je huidige systeem.