Op dit moment heb ik 't in de titel genoemde kaartje werkend onder Vista met de XP-drivers.
Helaas vertoont ie af en toe kuren. Bij het opstarten wordt de driver soms niet geladen en is de oplossing het in-/uitschakelen van het apparaat in apparaatbeheer.
Sweex levert helaas geen nieuwere driver. Ook met zoeken op zaken als chipset vind ik geen Vista-drivers.
Technische details:
Sweex Wireless LAN PCI Card 140 Nitro XM (LW142)
Chipset: Javelin ISL3886
Zijn er alternatieve drivers of kan de driver later gestart worden? Of zou 't mogelijk zijn om 'n snelkoppeling te maken die exact deze driver opnieuw laad?
Helaas vertoont ie af en toe kuren. Bij het opstarten wordt de driver soms niet geladen en is de oplossing het in-/uitschakelen van het apparaat in apparaatbeheer.
Sweex levert helaas geen nieuwere driver. Ook met zoeken op zaken als chipset vind ik geen Vista-drivers.
Technische details:
Sweex Wireless LAN PCI Card 140 Nitro XM (LW142)
Chipset: Javelin ISL3886
Zijn er alternatieve drivers of kan de driver later gestart worden? Of zou 't mogelijk zijn om 'n snelkoppeling te maken die exact deze driver opnieuw laad?
[ Voor 14% gewijzigd door magic_nl op 07-06-2008 10:45 ]
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties