[sbs2003] gedeelde contactpersonen

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik ben aan t kijken om een sbs2003 server voor thuis is te richten. Ik zou graag willen dat iedereen een eigen agenda krijgt maar dat iedereen samen 1 contactpersonen lijst heeft.

iedereen een eigen agenda is geen probleem en sharen ook niet, zodat we af en toe kunnen kijken hoe we druk we t hebben.

alleen de contacten lijst is wat lastiger. exchange maakt voor iedereen 1 contactpersonen lijst en houdt daarnaas de GAL bij. ik wil echter dus graag 1 gedeelde contactpersonen lijst. Nu heb ik hetvolgende gevndeon: http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=258775, maar dat is niet helemaal wat is zoek, want ik wil graag dat alle gebruikers dezelfde contactpersonen zien en dat deze ook correct gesyncroniseerd worden naar de PDA (daarom kan ik geen public folders geburiken)

is dit tegenwoordig al mogelijk? of misschien met sbs2008? of third party software?

wat mij het meest voor de hand liggende lijkt is een programma dat op de server alle contactfolders van alle gebruikers synchroniseert. ik denk dat Add2Exchange dat zo doet, maar dan zoek ik iets goedkopers....... (het liefst gratis)

[ Voor 4% gewijzigd door Mad_Cow op 06-06-2008 23:45 ]

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-01 15:13
een ftp server die de contact persoon gegevens synchroniseert met iedereen.
is nog gratis ook, gewoon de vcf files laten syncen.

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip