Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb nu al enige tijd een probleem met MSN op deze computer. Herinstallatie of reparatie haalt het probleem niet weg.
Probleem:
Iedere seconde wordt msnmsgr opnieuw geladen als deze actief is. Iedere seconde knippert ook het zandlopertje naast de pointer en is er een prestatie drop als msn actief is. Hij laad of doet dus iets continu als msn actief is.
Als ik msn afsluit, dan start het zichzelf opnieuw op en sluit het zichzelf weer af iedere seconde. En het start zich weer op, en sluit zich weer af, en start zich weer op en..... etc. Wat ik dan meestal doe is precies timen om het Proces te beëindigen in de windows taakbeheer.

Kent iemand dit probleem, of heeft er ervaring mee hoe ik dit kan oplossen?

Regards,

Thom

• -JeeDee-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-02 13:56
Zou via regedit even zoeken naar regels over msn, daarvoor natuurlijk deinstalleren.
Oude versie proberen, of juist nieuwste.
Eventueel kun je webmessenger gebruiken als je echt wil msnen!
Heb dit ook een tijdje gehad, in ieder geval vind ik nog steeds dat messenger achterlijk veel geheugen in beslag neemt en altijd vrij traag reageert. Zitten veel te veel banners, plugins en dat soort onzin in.
Kwam net dit tegen: http://lightmessenger.free.fr/msnauto.html
Ga ik morgen thuis even proberen, zit nu op een Mac
Succes!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

je moet zorgen dat je hem compleet verwijdert, doe dit eens met RevoUninstaller en doe een complete scan en haal alle registerkoppelingen weg. Verwijder ook alle temporary files en tijdelijke bestanden etc.

Start je computer opnieuw op, download en installeer de nieuwste MSN (8.5)
Start nog niet msn op.

Download ook Apatch en patch/schoon hiermee je msn, ik ben nu af van alle banners/reclame/buzzers/onnodige iconen en heb een hele simpele basic MSN 8.5 (screenshot nodig, vraag het even, post ik em hier)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Yooo heel erg bedankt joh! Ik ga hem zo ff uninstallen, zit nu Flight of the Phoenix te kijken RTL 4 is zeker wel goeie film. Ik laat nog wel ff horen of het gelukt is,

Thom