Toon posts:

Pc in elkaar laten zetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zou graag advies willen over computer onderdelen. Een kennis van mij wil voor mij een pc in elkaar zetten, als ik hem de onderdelen daarfvoor geef. Ik heb het hier over een game pc die flink wat aan moet kunnen. Hierbij denk ik aan een goede videokaart, een goede processor, etc. Er zijn delen van mijn pc die ik op dit moment gebruik nog goed bruikbaar. Ik zou alleen wel wat informatie willen hebben over wat ik allemaal nodig heb, ik heb namelijk niet zo heel veel verstand van computers :) Ik weet dat er hier heel wat echte kenners aanwezig zijn, die mij waarschijnlijk wel kunnen helpen. ;) Ik zou graag de standaard dingen willen weten, maar ook de wat ingewikkeldere dingen. Het is namelijk wel de bedoeling dat ik de goede onderdelen lever, maar dat hij er ook wat mee kan :) Dat ik niet met 5 radiatoren aankom en een veel te kleine kast. Het belangrijkste is in iedergeval welke onderdelen ik het beste kan aanschaffen, en of het allemaal een beetje betaalbaar is. Dus als iemand mij ermee kan helpen, graag!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Welkom op GoT :)

Er zitten hier inderdaad een boel mensen met verstand van zaken, maar de meeste daarvan hebben dat verstand omdat ze zichzelf verdiept hebben in de materie. Daarvan leer je namelijk veel meer dan van je probleem ergens neerzetten en wachten tot iemand anders het voor je oplost ;)

Zodoende verwachten we dus ook dat mensen die vragen hebben, zelf wat inzet tonen om er uit te komen. Meer info over wat we verwachten is je voorgeschoteld toen je je registreerde, misschien kan het geen kwaad om dat nog eens door te lezen: Registratievoorwaarden / korte FAQ. En specifiek over het samenstellen van een nieuw systeem kan je daarover in het volgende stuk wat info en beleid vinden: CSL Beleid

Ondanks dat het hier het Shopping Forum heet, gaat het hier niet over het shoppen voor een nieuwe PC, daarvoor kan je in Complete Systemen & Laptops terecht, maar zoals je in de hierboven gelinkte tekst kan lezen is dat wel aan enige regels gebonden. Met name dus dat je zelf inzet toont.

Dit topic gaat dus dicht. Lees je in in de materie, spreek er over met bekenden die er meer verstand van hebben, bekijk de informatie waarnaar verwezen wordt in de topics waar ik naar linkte en kom daarna eventueel terug als je nog concrete vragen hebt. Succes er mee :)

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 06-06-2008 21:38 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.