Zo, nadat ik 's via de webmail van Orange had ingelogd kon ik geen mail meer ontvangen in m'n eigen clients. Kreeg de melding: unable to lock maildrop. Goed, helpdesk gebeld, vriendelijke meneer wou er eerst niet aan dat het probleem aan de servers lag. Uiteindelijk heb ik zelfs een mail buiten zijn werktijd mogen ontvangen dat het inderdaad wél aan de server lag. Hij kon nu helaas geen case meer aanmaken, dus daarvoor moest ik even een collega bellen.
Collega gebeld, krijg ik één of andere eigenwijze mevrouw aan de lijn die duidelijk géén idee had waar ze over praatte. Zelfs nadat ik verteld had dat haar collega wist waar het probleem lag wilde ze er nog niet aan dat de oorzaak ook daadwerkelijk bij hun lag. Uiteindelijk zei ze dat ze de boel "onderzocht had" (wat een grap) en dat het probleem bij Microsoft lag
. Toen heb ik uiteindelijk verteld dat een collega het probleem heeft kunnen reproduceren op hun eigen PC's, en dat het duidelijk een server-error was. Na 50000 keer gevraagd te hebben waarom het probleem wel bij "Microsoft" ligt en niet bij hun eigen servers, en ook 50000 keer geen fatsoenlijk antwoord te hebben gekregen heb ik maar gezegd dat ik gewoon geen tijd heb voor dit soort onzin en dat ze haar wel bij mogen scholen wat betreft serverkennis.
Ik ga nu nog even contact zoeken met haar collega, maar wat is voor mij nu de beste manier om m'n email toch werkend te krijgen ?
- edit -
Ik kreeg trouwens ook nog te horen dat m'n mailbox te vol zou staan, of ik die even wou legen
't Probleem ligt gewoon bij connecties die nog openstaan, niet bij het aantal mails in m'n mailbox.
Collega gebeld, krijg ik één of andere eigenwijze mevrouw aan de lijn die duidelijk géén idee had waar ze over praatte. Zelfs nadat ik verteld had dat haar collega wist waar het probleem lag wilde ze er nog niet aan dat de oorzaak ook daadwerkelijk bij hun lag. Uiteindelijk zei ze dat ze de boel "onderzocht had" (wat een grap) en dat het probleem bij Microsoft lag
Ik ga nu nog even contact zoeken met haar collega, maar wat is voor mij nu de beste manier om m'n email toch werkend te krijgen ?
- edit -
Ik kreeg trouwens ook nog te horen dat m'n mailbox te vol zou staan, of ik die even wou legen
[ Voor 9% gewijzigd door mcdronkz op 08-06-2008 11:21 ]