Toon posts:

HDD naar monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week dit apparaat gekocht en vraag me nu af of het mogelijk is om hem aan te sluiten op mijn monitor met VGA input.

Dit zijn de uitgangen van mijn hdd:

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/3628/endcg5.jpg

is het mogelijk om 1 van deze uitgangen zelf te koppelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 19:37 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je beste kans is denk ik om de composite om te vormen naar een VGA signaal. Dit gaat je niet lukken met een simpel convertertje, er zal wel iets aan logica achter moeten zitten.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:29

SA007

Moderator Tweaking
Mjah, daar heb je inderdaad kastjes voor, zoek maar 's op de grote voorraad aan:
Playstation aan monitor
Xbox aan monitor
Dvd speler aan monitor

Allemaal hetzeflde, zelfde uitgang zelfde idee

In het kort zijn dit de mogelijkheden:
- TV kaart in een computer
Voor: Goedkoop
Na: Kleine vertraging in het beeld en daardoor niet/nauwelijks voor spellen te gebruiken.
- Speciaal convertorkastje
Voor: Geen vertraging
Na: Erg duur
- Monitor kopen met tv/comp/svid ingang en normale monitor
Voor: Geen losse meuk, beste beeldkwaliteit
Na: Je moet een andere monitor kopen, en deze soort is niet goedkoop.

Verwijderd

Het kastje is niet gemaakt voor je vga monitor (aangezien je dan beter doodgewoon de usb aansluiting naar je pc kan gebruiken). Het is echt specifiek om gemakkelijk je films en muziek op je TV te kunnen beheren en bekijken.
Er zijn omzettingen mogelijk (zoals hierboven aangegeven), maar dan heb je VEEL kwaliteitsverlies.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En wat heeft dit exact met Overige Hardware te maken :?

Als je in VB en/of LPPR gaat kijken vind je meer dan genoeg discussies over hoe verschillende connector- en protocolvormen op elkaar aan te sluiten. SA007 heeft vrij netjes opgesomd wat je daar ook kunt vinden.

Aub volgende keer zelf eerst zoeken, om te beginnen met een juiste subforum (gewoon relevante termen in de GoT search gooien en je ziet snel zat waar topics met "scart", "VGA", "composite" en "monitor" te vinden zijn :o )

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.