Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Alm4riC
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-11 19:58
Sinds kort heb ik een Palm Treo 680 in mijn bezit. Nu kan ik echter alleen geen .mp3 bestanden op dit ding kwijt. Heb dit geprobeerd:

- met meegeleverde software (Palm Desktop, HotSync Manager) Foutmelding: This file is not supported.

Lijkt me raar? Hij moet toch gewoon .mp3 bestanden aankunnen.. collega's hebben het wel (ik wil het dit weekend gefixed hebben, kom er nu net pas achter dat ik hier tegenaan loop :9)

Op Google en GoT is niet veel te vinden over dit probleem, of mijn zoektermen zijn scheef...

Alvast bedankt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Alm4riC op 06-06-2008 18:50 ]

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 16:49
Op mijn ouwe Palm had ik Getdeblu, een stukje freeware wat er voor zorgde dat je alle soorten bestanden kon ontvangen over infrarood... misschien heb je hier iets aan?

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kunt idd geen mp3 bestanden op je Palm zelf zetten, raar maar waar. Hiervoor heb je een sd-kaart nodig.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Artcore schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 10:44:
Je kunt idd geen mp3 bestanden op je Palm zelf zetten, raar maar waar. Hiervoor heb je een sd-kaart nodig.
Op een SD-kaart gaat prima inderdaad, maar op je Palm zelf kan volgens mij niet.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)