Veel vage problemen opgelost :)

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

• paranalia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-02-2022
dion_b schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:36:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Het is al meermaals genoemd, je hebt er weer voor gekozen er niet structureel mee bezig te gaan. Aan "een paar tips" heb je helemaal niets als ze niet onderbouwd zijn, en zonder dat je zelf aan de slag gaat kan niemand iets onderbouwen, hoeveel ze ook weten.

Dat jij met andere dingen bezig bent is prima, maar dat betekent niet dat het opeens zinnig wordt op topics te openen zonder de eigen zelfwerkzaamheid. Zelfs na 30 posts ben je geen stap verder dan je geweest zou zijn als je daadwerkelijk gedaan zou hebben wat je kunt met behulp van de middelen die we bieden, zoals de troubleshooter. Dat hoor je te doen voor je een topic opent, laat staan als er al tig keer naar verwezen is. Daarom gaat dit topic ook dicht.
Prima, 't zal allemaal best, maar ik ben er nu dus wel achter waar 't probleem zat. En met die Troubleshooter kwam ik dus niet verder. Blij dat ik me daar niet op heb blindgestaart. _/-\o_

Bedankt allemaal! d:)b

Verwijderd

Ga je dan ook aan ons vertellen wat de oplossing was zodat iemand anders met hetzelfde probleem de oplossing zo kan vinden, omdat jij zo aardig was dit te vertellen. ;)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

lekker nuttig om met een dergelijke post je topic te heropenen 8)7

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.