Windows xp driver probleem? Of toch hardware?

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

• Caris
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05 17:45
Heb net mijn oude pc weer in elkaar gezet.
Het is een:
P5nsli
E6600
320gb wd schijfje
met een xfx 7600gt
Coolermaster extreme power 420w
een fujitsu siemens tft van 18 inch
Alles draait gewoon op stock speeds.

Nu heb ik windows xp 32bits geïnstalleerd, denk alles draait prima.
Toen installeerde ik de nvidia drivers (175.16) en krijg ik alleen 4-bits kleuren en 640x480??
Videokaart vervangen door een oude 6600gt, doet hij het 1x goed, daarna weer hetzeflde probleem, en nu krijg ik hem helemaal niet meer anders als 640x480 4-bits.

Hoe kan dit?
Heeft iemand een oplossing? Zou het aan het moederbord liggen? Of moet ik dit zoeken in een driverprobleem? Moet ik oudere drivers proberen? Hij heeft eerder goed gewerkt altijd
Alle drivers zijn geïnstalleerd verder.
Als ik de drivers installeer stopt hij er gewoon meteen mee, en krijg ik 4-bits.
Heb de faq al doorgelezen, ben ten einde raad wat ik moet doen...

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 08:16
heel raar,
en als je nou een oudere driver installeert? en dan misschien daarna pas de nieuwe?

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58

Nemesizz

Untouchable

De nieuwste drivers (voor XP tenminste) zijn volgens mij dikke bagger. Zelfde verhaal hier met m'n 8800GTS (en was eerder al een topic over, meer mensen hebben het, allemaal de nieuwste drivers).

Gewoon oudere drivers zoeken en het zal weer moeten werken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

dion_b in "4 bits kleuren onder xp?"

Zie: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als je het oneens bent met een slotje, neem contact op met de moderator in kwestie om de zaak te bespreken, ga niet plompweg nog een keer dezelfde topic openen. Zeker niet als je niets doet met de info in de sluitmessage (je noemt nu wel één enkele videokaartdriver, maar probeert nog steeds niet met meerdere driverversies en zegt weer niets over je moederbordchipsetdriver)

Zonder overleg "heropende" topics gaan per definitie dicht. Zo ook deze.

[ Voor 6% gewijzigd door dion_b op 08-06-2008 12:33 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.