Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SMSen naar buitenland (Afrika) met T-Mobile pre-paid

Pagina: 1
Acties:

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:38
Hallo,

Ik kan wel berichten ontvangen vanuit Oeganda (Keniaans nummer), wanneer ik stuur naar dit nummer staat er wel bericht verzonden maar krijg ik geen afleverberichten notificatie.
Kan ik wel verzenden naar het buitenland met T-Mobile pre-paid?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij SMS krijg je geen ontvangst/aflever-bevestiging, tenzij de ontvanger antwoord terug stuurt.

Of komt jouw bericht niet over?

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 06-06-2008 15:22 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Leolinedance
Raven schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:21:
Bij SMS krijg je geen ontvangst/aflever-bevestiging, tenzij de ontvanger antwoord terug stuurt.

Of komt jouw bericht niet over?
In Nederland krijg ik altijd een bevestiging zodra mijn bericht afgeleverd is.

Verwijderd

Of je een aflever bericht krijgt is afhankelijk van je provider. Als het netwerk in Oeganda dit niet ondersteund krijg je ook geen aflever bericht.

• Leolinedance
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:31:
Of je een aflever bericht krijgt is afhankelijk van je provider. Als het netwerk in Oeganda dit niet ondersteund krijg je ook geen aflever bericht.
In Oeganda werkt het wel. Ik heb het daar immers gebruikt met mijn eigen Oegandese simkaart.
Pagina: 1